הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של בני אלבז:

בני אלבז נולד בפתחיה וגדל כחילוני ברמלה. הוא החל להופיע בלהקת "הבוערים" והוציא תקליט ראשון בגיל 18 "אהבה ראשונה". אלבז שיחק כדורגל בבית"ר רמלה. בין אלבז לבין דורון מזר התנהל ויכוח מי מהם שר לראשונה את הגרסה העברית לשיר "אני חוזר הביתה" (גרסה עברית של השיר "L`Italiano" של טוטו קוטוניו).

אלבז נסע לתקופה לארצות הברית, התחתן עם דליה ונולדו להם שמונה ילדים. כפי שהוצג בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין מ-3 בפברואר 2008, בתקופת שהייתו בארצות הברית התקרב אלבז לחוגי הפשע המאורגן הישראלי בניו-יורק, ואף שימש כ"זמר הבית" של ארגון פשיעה. לאחר שחזר לארץ, חזר בתשובה עם כל משפחתו בסיועו של הרב שמואל אלבז מדימונה.

אלבז נודע כזמר של שירי מחאה ושירים בעלי גוון פוליטי. בין השירים שפרסמו אותו: "הוא זכאי" (על אריה דרעי) ושיר המחאה נגד תוכנית ההתנתקות "זה לא יקרה". בבחירות לכנסת החמש עשרה ובחירות לכנסת השש עשרה הוצב אלבז במקומות ה-26 וה-28 בהתאמה ברשימת ש"ס לכנסת.

כיום מתגורר אלבז ברמלה, והוא חבר מועצת העירייה מטעם ש"ס. בנו הוא הזמר גד אלבז, עמו שר מספר דואטים. בתו, מישל אלבז, אף היא זמרת, והיא שרה בפני ציבור נשים בלבד.

בני אלבז

אלבומים של בני אלבז:

  1. לא נמצאו אלבומים במאגר.

שירים אחרונים של בני אלבז שנוספו לאתר: לרשימה המלאה