הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של קינדרלעך:

קינדרלעך – להקת הילדים של ישראל, הוקמה בשנת 2003 על ידי המפיק דוד פדידה והמוזיקאי ישי לפידות, שראו את הצורך בלהקת ילדים חדשה ומיוחדת שתביא סגנון חדש לעולם המוזיקה היהודית.

להקת הקינדרלעך מונה שבעה ילדים (איתי, אמיר, דניאל, מתן,נתנאל, רפי ואיתן) מוזיקאליים וכריזמטיים, שנבחנו ועברו אודישנים מתוך מאות ילדים ברחבי הארץ על ידי גדולי המוזיקאים בארץ,הנותנים את כל כולם על הבמה.

ללהקה מגוון מופעים המשלבים כוריאוגרפיה מרהיבה שנכתבה עבור הלהקה על ידי הכיאורוגרף קלוד דדיה, יחד עם שלל תלבושות מרהיבות.

לקינדרלעך רפרטואר שירים עשיר במגוון סגנונות: שירים שקטים המתאימים לחופות בר מצוות ואירועים מרגשים, שירי פופ במגוון ז'אנרים המתאימים לכל סוגי ההופעות והאירועים.

בשנת 2007 שודר בערוץ 1 הסרט 'קינדרלעך – הסיפור האמיתי', על פריצתה של להקת ילדים דתית למרכז השואו ביזנס הישראלי, עם כל הדילמות הנוגעות בדבר, דילמות חברתיות ודתיות.

הלהקה אף זכתה לכתבה ענקית ויוקרתית ב7 ימים בעיתון ידיעות אחרונות וכן כתבות וראיונות בכל תחנות הרדיו בארץ ובעולם.

להקת הקינדרלעך הפכה למוצר מבוקש באירועי זמר ובתוכניות טלוויזיה, בשנת 2010 שודר בערוץ 24 פרק בסדרה 'זמר חתונות' על להקת הקינדרלעך בו גם יוצא אחד מהלקה ונכנס אחד חדש.

להקת הקינדרלעך הופיעה על כל במה אפשרית בארץ ובחו"ל, ילדי הלהקה שרים בעברית, אנגלית, ספרדית, רוסית וצרפתית ומביאים שמחה יהודית מיוחדת לכל אירוע.

בשנת 2011 יצא לאור האלבום השני של הלהקה.

קינדרלעך

אלבומים של קינדרלעך:

  1. 2 (2011)
  2. קינדרלעך 3 (2013)

שירים אחרונים של קינדרלעך שנוספו לאתר: לרשימה המלאה