הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של אבי בן ישראל:

אבי בן ישראל תושב בני-ברק, בוגר ישיבות תורניות, שירת בצה"ל במסגרות שונות וחבר באקו"ם. את הקריירה המוסיקלית התחיל בגיל צעיר מאוד, אז נודע כ"ילד פלא". בגיל 12 הופיע בתוכניות רדיו ובמסגרות מוסיקליות שונות.

בשנת 1991, בהיותו בן 18, הקים להקה ותזמורת חסידית. מאז ועד היום, התזמורת מופיעה באירועים שונים וכן בשמחות משפחתיות. ייחודה של תזמורת זו, המנגנת בהרכבים שונים, בהיותה משלבת סגנונות מוסיקליים מגוונים. התזמורת צברה וותק וניסיון רב, והיא נחשבת למובילה בתחומה.

בשנת 1993, הפיק אבי אלבום בכורה ובו הוא מבצע מחרוזות של מיטב השירים החסידיים מכל הזמנים. האלבום זכה לביקורות נלהבות והתקבל באהדה רבה.


בגיל 22, הפיק שני אלבומים נוספים ובהם שילוב מיוחד במינו של שירים חסידיים ומזרחיים – שקטים לצד קצביים.
במהלך השנים, התחיל אבי בן ישראל להפיק פרוייקטים מוסיקליים שונים, ולשם כך הקים את "בן-ישראל הפקות". לאחרונה הפיק שני אוספים ובהם קיבץ שירים ממיטב הזמרים החסידיים והמזרחיים בישראל, המדברים על שני נושאים: "ירושלים" ו"אמא".

בשנת 2001, הוציא את אלבומו "פסגת העולם" הקרוי על שם שיר הנושא שלו. השיר "פסגת העולם", שהולחן ע"י שמואל יונה, מבוצע ע"י 7 זמרים שונים, עם ליווי מוסיקלי של ההרכב של המעבד אריק שחר. השיר הפך ללהיט אמיתי המושר בפי כל, ואף זכה במקום ראשון בפסטיבל "אנשי השנה", שאורגן על ידי תחנת הרדיו הדתית "קול חי" והתקיים בהיכל התרבות.

שנה לאחר מכן, הוציא את אלבומו ה13 ובו אירח שוב את צוות "פסגת העולם" עם הלהיט "שרביט של מלך", שהולחן גם הוא ע"י שמואל יונה וזכה להרבה השמעות מעל גלי הרדיו.

במרוצת השנים, הפיק אבי אלבומים נוספים שזכו להצלחה מרובה. בשלהי שנת 2003, הוא הוציא את האלבום "קם מתוך חלום" ובו אירח את מיטב הזמרים, כמו ישי לפידות, חיים ישראל, מנדי ג'רופי ויהודה דים. רוב השירים באלבום היו קליטים וקלילים – מה שנתן עוצמה מרובה לתקליט, שזכה להצלחה גדולה.

משנת 2004 ועד היום, הוציא אבי את סדרת האלבומים "חגי ישראל", בהם אבי שר ומספר לילדי ישראל על החגים, ועוד 4 אלבומים והם: "פורטיש", עם מחרוזות שירי שמחה לחג הפורים; "אקספרס לאומן", ובו מחרוזות שירי ברסלב; "גלגלי הזמן" ו"פעמיים כי טוב". באלבום "פעמיים כי טוב", אשר כשמו כן הוא, אבי מארח כמעט את כל הזמרים המובילים בתחום המוזיקה החסידית והמזרחית. באלבום זה מוגשים דואטים מרגשים לצד שירים קצביים. האלבום הנקרא "ההילולא" ובו שירי הילולות ושמחות המושרים מעל כל שולחן השבת.

בפסח 2005, הקים אבי את אגודת הצדקה והחסד, "לתת מהלב", המשלבת עזרה וסיוע למשפחות במצוקה לצד התנדבויות בבתי חולים ובבתי כלא בכל הארץ. האירגון הזה הוא מה שנותן לאבי את הסיפוק ואת המרץ להמשיך ולעזור לאנשים ומשפחות במצוקה.

בשנתיים האחרונות, בסיועם של הרבה חברים טובים, הכניס אבי שלושה ספרי תורה לציונו הקדוש של "רבינו נחמן בן פייגא" בעיר אומן אשר באוקריינא.

עד היום, הפיק אבי בן ישראל כעשרים וחמשה אלבומים, בהם הוא מופיע כזמר סולן, המציגים שלל סגנונות מוסיקליים. רוב השירים הפכו לנכסי-צאן-ברזל במוסיקה החסידית-מזרחית בישראל ומושמעים תדיר מעל גלי הרדיו.

בקרב אנשי המקצוע, נחשב אבי בן ישראל כזמר בעל יכולות מוסיקליות גבוהות וכריזמה בימתית. הוא ניחן בקול ערב היכול לשלב סגנונות שונים ולסחוף ולהלהיב את הקהל בשירים קצביים לצד שירי נשמה ורגש – והכל תוך שמירה על רמה ואיכות מקצועית בלתי מתפשרת.

בתקופת החגים, מכהן אבי בן ישראל כחזן ובעל תפילה בקהילות ישראל בארץ ובחו"ל.
במהלך הקריירה המוסיקלית שלו, הופיע במאות הופעות וקונצרטים ברחבי הארץ והעולם, פסטיבלים חסידיים, הופעות בפני חיילים במחנות צה"ל, כפרי נופש של אנשי קבע בצה"ל, וכן בהפקות מוסיקליות גדולות שאורגנו ע"י גופים שונים ובהם משרד הדתות, החברה לפיתוח המקומות הקדושים, רשויות מקומיות, חברת החשמל, מרכזי נופש, בתי מלון ועוד.

כמו כן, אבי מופיע לעיתים קרובות בתוכניות אירוח המופקות על-גבי דיסקים לצפייה. הוא גם הופיע בקהילות יהודיות שונות ברחבי העולם, ובהן: ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ונצואלה, בלגיה, הולנד וצרפת. התגובות היו חמות ולבביות, ועד היום נשמר הקשר החם עם כמה מן הקהילות.
מקור:אבי בן ישראל - ביוגרפיה

אבי בן ישראל

אלבומים של אבי בן ישראל:

  1. לא נמצאו אלבומים במאגר.

שירים אחרונים של אבי בן ישראל שנוספו לאתר: לרשימה המלאה