בס"ד
בדרך כלל שאני מתבקש לדבר על 'ילד פלא' אני קצת נמנע מלהשתמש במושג של 'ילד פלא', מכיוון שבתכל'ס אין פה איזה פלא 'על טבעי' – אלא רק כישרון שניתן מהבורא. מידד טסה – אותו ילד חנון וכישרוני, שמסלסל נהדר, שר בטונים המדוייקים, בעל הקול פעמונים - עכשיו בגרסה חדשה – מידד טסה כבר לא ילד. קולו התבגר משמעותית, ולדעתי גם נעשה בהרבה יותר משובח מאשר היה ילד, ובימים אלו הוציא גם אלבום חדש בשם "אתה המלך". האלבום מכיל 11 רצועות, עשרה שירים שהולחנו בשביל מידד, ועוד רצועת בונוס הנקראת "אעופה אשכונה" – השיר המרוקאי המוכר בגרסה מעניינת ומחודשת.

האלבום נפתח עם השיר "אוי נא לנו" – בד"כ פותחים אלבום עם שיר קצבי, אבל עם שיר כזה מעולה, שמעביר צמרמורת (שלא נדבר על המילים) – מי צריך שיר קצבי?! שיר יווני עממי, שיר מדהים ובעיבוד נהדר של דוד ביתן. האלבום ממשיך עם השיר "אתה המלך" – שיר הנושא, שמזכיר מעט את שירו "בן של מלך", המשותף בינהם ששניהם שירים מוצלחים מאוד, וגם שניהם הלחן יווני. על ההפקה והעיבודים אחראים בעיקר דוד ביתן (על מרבית השירים), שרון אבילחק ודורון אלימלך. על הלחנים והתמלילים אחראים אביעד גיל (כמובן...), שרון אבילחק, ואפילו על שיר אחד כתב הרב יעקב עדס שליט"א.

עוד שירים שתפסו את אזניי: "התורה הקדושה" – שיר שכתבו הרב יעקב עדס שליט"א. "כל מה שאני" – שיר שפזמונו מזכיר את שירו של Jason Mraz או שבעצם יותר קל להזכר בשיר של אלעד שער – "אבא של כולנו". "מלך מלכי המלכים" – שיר טיפוסי למידד. "בחתונה" – שיר שהלחין שרון אבילחק – שיר מזרחי קצבי. והשיר שיצא כסינגל בעבר "בן אדם".

לסיכום, מדובר בעוד אלבום נהדר של מידד, מעובד היטב, ונעים לאוזן. אני אישית האזנתי לו פעמים רבות...

מידד טסה - אתה המלךאיתן סיטון