בס"ד
דורון ברדא (35), התחיל את דרכו המוזיקאלית לפני כארבע שנים, במהלכן הספיק להיות סולן בתזמורת האנדלוסית והוציא שני סינגלים , בתקופה האחרונה ב"ה חזר דורון בתשובה והוציא כמה סינגלים עד לצאת האלבום הנהדר בניחוח ים תיכוני מזרחי ואותנטי למדי. דורון, שניחן בקול מרגיע מאוד הוא גם קרוב משפחה של האומן בני ברדא ולשמחתי הוא אינו נופל ממנו בכלל. מעבר לזה שדורון אומן נעים לאוזן הוא גם אישיות מיוחדת וחביבה מאוד.
האלבום מכיל עשרה שירים, ביניהם לחנים מקוריים לצד לחנים מעדות שונות כמו העדה הבולגרית והטוניסאית (ששם המשפחה 'ברדא' מבקש את זה). האלבום נפתח עם השיר "אני מאמין" שיר הנושא באלבום, שיר קצבי וגם הסינגל הראשון מבין האלבום
הזה שהושמע אין ספור פעמים בתחנות הרדיו, וממשיך לשיר "אבא" שגם יצא כסינגל בזמנו. השיר השלישי הוא שיר שהלחין ברדא בעצמו "מקבל באהבה", שיר קצבי וחדש.
על ההפקה עומדים כמה אנשי צוות הנדרשים לכל שיר מזרחי מוצלח, ואני מתכוון לאשר פדי, אריק כהן, רוניוס, אבי יפרח ועוד. גם לגבי התמלילנים מצאתי את ניסים מרי וארלט ספדיה. על העיבודים אחראים אבי גוטמן ודוד ביתן.

עוד שירים מהאלבום אשר תפסו את אזני הם: "הלב לוחש" – שיר חופה מרגש. "ברכני" – עוד שיר שהיה סינגל והושמע המון. "אלוקים שבשמיים" – שיר טוניסאי מוכר מאוד, ביצוע נהדר ('לרומיני' למי שמכיר), ו-"אתה לי האחד" שיר ערבי שדורון שר בהמלצתי והתוצאה אכן משמחת את האוזן.

לסיכום, מדובר באלבום נעים לאוזן בכל מובן שפשוט כייף לשמוע אותו שוב ושוב...
דורון ברדא - אני מאמיןאיתן סיטון