בס"ד

המכשול העיקרי העומד בפני ילדי פלא הוא השינוי העתידי בקולם, חלק גדול מילדי הפלא לא צלחו את המעבר בצורה טובה והקול הבוגר שלהם לא השתנה בצורה נעימה לאוזן. באלבום החדש ניתן לפגוש את קולו הבוגר של מידד ולהבין שמדובר ביותר מתופעת ילד פלא ובזמר שהולך להישאר פה להרבה זמן על אף שקולו כילד היה מיוחד יותר הוא נשאר מבצע מלוטש מאד. במיוחד כשנזכרים בגילו (17) הצעיר.

באלבום עשרה שירים מתוך המקורות שרובם מושרים בהברה אשכנזית נקיה, אם מידד בא להצהיר על יכולות מגוונות הוא עובר את המבחן בכבוד! ההפקה מושקעת במיוחד עם תזמורות ענק ומקהלות גדולות ומשובחות, אני נפגש באלבום זה לראשונה עם עבודתו של המעבד יואל דיקמן ובהחלט ניתן לראות שמדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה שיצר פה לעצמו כרטיס ביקור שניתן להתגאות בו.

האלבום נפתח עם השיר "גדול השם" שיר רוקנרול קצבי וסוחף , מומלץ להאזין לשיר "הבט" שנפתח עם כינורות כמעט כמו יצירה קלאסית... והשיר אחריו "הנה לא ינום" שהוא דווקא שיר שמתוזמר עם נגיעות אלקטרוניות. מומלץ גם להאזין לשיר "קול דודי" שמעובד בצורה מעניינת פאנקית מעט.

לסיכום מדובר באלבום מושקע מאד מוסיקלית עם עיבודים וסאונד מוצלח למרות שיש תחושה שהמעבד לא נתן מספיק דרור לעצמו עם העיבודים ניכר שהוא יכול להיות יותר מקורי אך בכל אופן האלבום פונה לציבור שמחפש את הסאונד המסוים של המוסיקה החסידית.
אלבום מומלץ לחובבי המוסיקה החסידית!!!

מידד טסה - גדול השםנתנאל לייפר