בס"ד

זה היה איזה סתם ערב של רגיעה האזנתי להנאתי להעלאות של קליפים ביוטיוב ואז שבה את אוזני שיר חדש של זמר שלא הכרתי עדיין... "היגלי" של יובל סלע שיר פולק עדין עם גיטרה אקוסטית מעולה וגיטרה בס עוד יותר מיוחדת שמנגנת בסגנון השאפל... כבר מהרגע הזה היה ברור לי שאני מברר מיד מי זה הבחור ואם יש לו אלבום... לשמחתי נודע לי שהוא עומד לפני הוצאת אלבום הבכורה שלו שיצא באמת בימים אלה "ימים טובים".
יובל (41) בוגר בית הספר למוסיקה הד וגיטריסט בחסד הלחין את כל שירי האלבום וכתב חלק מהמילים יחד עם האחים אריאל שחר בניו של מאיר אריאל שיובל אף הלחין ממילותיו שיר חדש וכן עם דודי וייזר שכתב שני שירים באלבום.
מי שאחראי להפקה המוסיקלית של האלבום הוא יובל יחד עם הגיטריסט אריאל אביזוב שעבד כבר עם רבים וטובים כדוגמת ארז לב ארי ועוד. הסגנונות רבים מרוק ורומבה ועד למזרחית כך שבאמת מדובר באלבום ומגוון ומושקע.
באלבום יש עשרה שירים שכולם מקוריים חוץ מהשיר "שמע קולנו" מהסליחות והפיוט "יה ריבון עולם", האלבום נפתח בשיר המעולה שכבר דיברתי עליו "היגלי" אי אפשר שלא להזכיר את המלים היפיפיות שכתב יובל שנשמעות כמו פיוט עתיק מצד אחד ועדכניות מצד שני, על אף שלא הייתי מגדיר את יובל כבעל יכולות ווקליות גבוהות והוא הרבה יותר יוצר מזמר, יש משהו נעים בקולו החם והצרוד מעט והוא מצליח לשדר בשירתו את משמעות המילים.
חביב עליי במיוחד השיר "משפחה" שיר מזרחי קצבי ונחמד שיובל שר אותו בדואט עם חיים אוליאל שבקולו המיוחד משתלב נפלא יחד עם יובל . השיר שלדעתי מהווה את גולת הכותרת של האלבום מבחינת המילים הוא "ימים טובים" שיר הנושא של האלבום שנכתב על ידי שחר ואודי אריאל יש בו לדעתי כמה משפטים מקסימים במיוחד. לדוגמא :
"והלב מחכה מקווה לו
בפינה שקטה הוא יושב
מתמלא בגעגוע
גם הלב רוצה תשומת לב"
השיר בסגנון ולס צרפתי מלווה בצלילי אקורדיון ,שיר מומלץ להאזנה עמוקה..
שיר נוסף מעניין הוא "יה ריבון עולם" גירסת רוק לפיוט המוכר מזמירות שבת והשיר "שמע קולנו" שחתם את הסדרה המצליחה "סרוגים". אי אפשר שלא להזכיר את השיר "אלוהי" שהלחין יובל למילותיו של מאיר אריאל ,מדובר במילים שלא התפרסמו עדיין ואשתו של מאיר תרצה נתנה ליובל כדי שילחין אותן והתוצאה נעימה ומעניינת מאד, ליובל כנראה שיש חיבה עזה למילים בסגנון עתיק ותנכי שגם לדעתי יש בו קסם מיוחד.
לסיכום מדובר באלבום מעניין ומושקע מכל הבחינות הן מהבחינה המוסיקלית מבחינת רמת הכתיבה ומבחינת הסאונד האיכותי ובהחלט היו לי ממנו כמה "ימים טובים"

6 מתוך 7 בסולם נתנאל
יובל סלע - ימים טוביםנתנאל לייפר