בס"ד

להקת המושב או בשמם באנגלית "MOSHAV BAND" מורכבת מיוצאי מושב מאור מודיעין אותו הקים ר' שלמה קרליבך , הלהקה הוקמה לפני כ14 שנה והם הוציאו כבר 7 אלבומים מגוונים ואף הספיקו לנגן יחד עם קרליבך בהופעות . בשנים האחרונות עקב ההצלחה המסחררת בחו"ל חברי הלהקה עברו להתגורר בארה"ב.
חברי הלהקה העיקריים הם יהודה סלומון סולן הלהקה ונגן כלי ההקשה, אחיו יוסף סלומון נגן הבס ודויד סווירסקי ששר ומנגן על גיטרות. השירים נכתבו בעיקר על ידי יהודה ודוד.
אלבומם השביעי של המושב יצא לפני כמה חודשים עם השם המעניין "רוקדים בעולם מסוכן" מדובר באלבום רוק אלטרנטיבי משובח במיוחד הן ברמת המוסיקה והן ברמת ההפקה והסאונד. מדובר בהפקה ברמה של הלהקות הגדולות בעולם ושותפים בה מפיקים מהשורה הראשונה בארה"ב כרון אנילו וקליף נורל.
באלבום יש 13 שירים מגוונים במקצבים שונים כרוקנרול רגאיי ופולק. מילות השירים כולם באנגלית וחלקם משולבים בהם מילים מהמקורות.. מילות השירים מקוריות ומעניינות בהחלט למרות שאני נאלץ להודות שלא הבנתי בחלק מהשירים למה התכוון המשורר... לדוגמא בשיר "אלוויס בירושלים" שבו מדובר על הכמיהה לפגוש משהו סוף סוף משהו שיגרום אפילו לבכי במפגש ובפזמון אתה תוהה האם הכוונה היא באמת לאלוויס או ל"מלך" באופן כללי... אולי זה אני אולי זה הם ... בכל מקרה זה מעניין.
האלבום נפתח בלהיט "רוקדים בעולם מסוכן" שיר קצבי שנפתח בניחוח מזרחי ועובר לרוק בועט ,השיר מדבר על הריקוד האישי של כל אחד בעולם אל מול הסכנות והרצון להתפתח . שיר מומלץ ומעניין ויש בו כמה מרגעי הקסם הטובים ביותר של האלבום בקולו המדהים של יהודה.
שיר נוסף מומלץ מאד הוא "רגליים נועדו כדי לרקוד" (FEET ARE MADE FOR DANCING) שיר בסגנון פולק מעניין מאד, פורימי מעט עם שירה במבטא גרמני....סוחף ומלא שמחה והתלהבות מדבקת.
שירים נוספים מעניינים הם "היי לאב" (HEY LOVE) שגם יצא כסינגל,שיר מעניין במקצב השש שמיניות ובניחוחות מזרחיים , ו"מאוחר מדי" (TOO LATE) שיר בסגנון הרגאיי.
לסיכום מדובר באלבום מעניין שדוברי האנגלית יהנו ממנו מאד בועצם גם דוברי העברית ביננו מדי פעם חוטאים בשמיעת מוסיקה לועזית אף בלא להבין מילה לפחות שזה יהיה איכותי... Smile
6 מתוך 7 בסולם נתנאל
להקת המושב האתר הרשמי- ניתן להאזין לשירים
להקת המושב - רוקדים בעולם מסוכןנתנאל לייפר