בס"ד
בערב סוכות תמלא שנה לפטירתו בטרם עת של אחד מהיוצרים היותר צבעוניים במוסיקה היהודית מקורית , דוד "הרפו" אברמסון נולד בארה"ב לאב יהודי ואם נוכריה ולאחר מלחמת המפרץ הראשונה בה שימש כחייל בצבא ארה"ב בעירק החליט להגיע לארץ ולהתגייר בבית דינו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל.
בתחילת דרכו המוסיקלית היה חבר להקת הרוק היהודי "רבע לשבע" בה שר וניגן גיטרה ומפוחית והלחין כמה שירים שחלקם הפכו ללהיטים גדולים. הלהיט הגדול ביותר של רבע לשבע "אהבת ישראל" הולחן והושר על ידי הרפו . לאחר כמה שנים יצא הרפו לקריירת סולו והוציא שני אלבומים "הרפו והנשמות אהבת ישראל" ו"עם עולם" כמו"כ היה שותף לסדרה "הלהקה" סידרה בת 5 פרקים העוסקת במוסיקה ובסרטו של גרובייס "האוצר מסיני". כמה חודשים לפני שנפטר הופיע הרפו יחד עם סולנה ומפיקה של להקת רבע לשבע יהודה כץ להופעת איחוד והיו לחשושים על קאמבאק לצערנו לא זכינו לזה בערב סוכות האחרון (תשע"א) לאחר שסיים את בניית הסוכה לקה הרפו בהתקף לב חמור ונפטר במקום כשהוא בן פחות מ50.
כובע הקאובוי המפוחית והחיוך התמידי היוו את כרטיס הביקור של דוד "הרפו" אברמסון . יצא לי לראות אותו לפני כמה שנים בהופעה בהר הצופים כזמר אורח יחד עם להקת רבע לשבע והאנרגיות והשמחה שהוא השרה זכורים לי באופן מיוחד. אני מתגעגע לרוקנרול ולדמותו של הרפו ת.נ.צ.ב.ה

דוד "הרפו" אברמסון - לא צוייןנתנאל לייפר