בס"ד

על אף ש"נקודה טובה" הוא אלבום חדש יחסית ויצא רק לפני שנתיים בערך הוא בהחלט משתייך למשפחה המכובדת של אלבומי המופת
שולי רנד הוכר עד לאלבום זה כשחקן הוא שיחק בתיאטרון הבימה ובמספר סרטים כמו כן הוא כתב ושיחק בתפקיד ראשי בסרטו המצליח "אושפיזין" .
לפני כשנתיים הוציא שולי את האלבום "נקודה טובה" בהפקתו המוסיקלית של אסף אמדורסקי ושמוליק דניאל, האלבום מגוון מאד ויש בו סיגנונות מוסיקליים שונים ממוסיקת קאנטרי ,רוקנרול ועוד . האלבום הצליח מאד וזכה באלבום פלטינה והוא הושמע בכל המקומות האפשריים במדיה הישראלית.
באלבום יש 11 שירים שכולם ממילותיו של שולי רנד והם מבוססים ברובם על תורותיו של רבי נחמן מברסלב במסווה של משלים מחוכמים. האלבום נפתח בלהיט הקאנטרי "מה התכלית" שיר סוחף מרגש ובעל משמעות אדירה למילים.
על אף שלשולי אין קול שמוגדר בדרך כלל כקול ערב הוא מבצע מלוטש מאד ובעל יכולות שירה שגורמות למילים פשוט לחיות. בחלק מהשירים הוא מזכיר זמרים ישראלים כמאיר אריאל ואריאל זילבר.
אני באופן אישי סובל מחרדות בהקשר לאלבום הזה... אני מפחד להאזין לו יותר מידי ... מפחד שהוא ימאס לי.. אני מתחבר מאד לעומק ולאמיתיות של המלים באלבום והוא נוגע לליבי מאד גם מהבחינה המוסיקלית
מומלץ מאד להאזין ללהיט ההיסטרי של האלבום "אייכה" שיר שקט ומרגש שקשה לי להאמין שיש אנשים שלא יצא להם לשמוע אותו , ולשיר "אני בן מלך שעשוי מאבנים טובות" שיר שמדבר על מאבק ביצר הרע פשוט סיפור רוק מעולה. כמו"כ מרגש אותי מאד השיר "רפאל" שמספר על שני ילדים קטנים שנוסעים בשעת ליל מאוחרת בטרמפים למירון כדי להתפלל על אמם החולה. מומלץ גם להאזין לדואט המוצלח עם אהוד בנאי בשיר "נקודה טובה" שהוא גם שם האלבום. שיר חביב נוסף הוא "אחותי" בסגנון הרומבה הדרום האמריקאי .שיר המשורר שיר מרגש שנכתב על הבמאי חנוך לוין ובעצם כל שירי האלבום...
אלבום שהוא פשוט חויה והנאה צרופה!!!! על כל רצועותיו!!!!
מומלץ וחובה!!!!

שולי רנד - נקודה טובהנתנאל לייפר