בס"ד

מפגש הנשמות הוא אלבום הבכורה של היוצר אסף ליבוביץ יותר נכון הרב אסף ליבוביץ...
אסף הוא גיטריסט בוגר של בית הספר למוסיקה "רימון" שם למד בצעירותו והספיק מאז לחזור בתשובה לפני כ20 שנה ולהיות מוסמך לרבנות ולעסוק בהוראה וכתיבת סת"ם.
האלבום מפגש הנשמות יצא לאור לפני כשנה וחצי והוא הולחן כולו על ידי אסף חוץ מהשיר "בשדה" אותו כתב באחד משילובי הכוחות היותר מיוחדים יחד עם הזמר והיוצר אביב גפן.. אותו הספיק להכיר מימיו ברימון. את המילים כתב אסף ביחד עם זוגתו פזית חוץ מהשיר "מטובך" שהוא מהמקורות.
האלבום משולב בסגנונות שונים ויש בו עשרה שירים. מי שאחראי להפקה המוסיקלית הוא דודי תמיר שאף ניגן חלק גדול מהכלים באלבום .האלבום נפתח בשיר "יש מקום" שיר קאנטרי נחמד ונעים המדבר על החזרה של אסף אל המקורות והתחושה הפנימית שלו שהוא בעצם חוזר אל מקום שמוכר לו.
האמת שלקח לי זמן רב להאזין לאלבום עד שהחלטתי לכתוב עליו, לא הייתי מגדיר את אסף כזמר אלא כיוצר ומלחין. שירה היא לא הצד החזק של אסף למרות שהוא מצליח להעביר את הרגש ואת התחושות בקולו השברירי מעט. לאחר האזנות חוזרות ומעמיקות אל מילות האלבום אני בהחלט מצליח להתחבר וליהנות מיצירתו של אסף. דבר אחד שמתמיה אותי שוב ושוב כאשר יוצרים שהם בעצמם נגנים מוכשרים ומוסיקאים מקצועיים מביאים לנגן באלבום נגנים שהם "שכירי חרב" אסף עצמו הוא נגן גיטרה מקצועי ואני לא רואה שום סיבה שהוא לא ינגן באלבומו בעצמו . אין תחליף לנגינה שבאה מהיוצר עצמו ושום נגינה ולו של הנגן המוכשר ביותר לא תשווה לה מבחינת הרגש והעוצמות המועברות בה.
השיר "בשדה" שהולחן על ידי אסף ואביב גפן הוא שיר שקט ומרגש שמומלץ מאד להאזנה עם משפט שאני באופן אישי מאד התחברתי אליו "כל הירידה היא לצורך עליה".
שירים מעניינים נוספים הם "האחת והיחידה" שיר פיוז'ן נעים וכיפי להאזנה והשיר "מטובך" שבהחלט יושב על המשבצת של השיר החסידי.השיר "טיפול תפילה" משמש כשיר מחאה נגד הריקנות ודחיקת כל ניצוץ של חשיבה...(ע"פ אסף) ו"מים חיים" שיר פופ נחמד ומומלץ להאזנה.
השיר החביב עליי הוא שיר הנושא של האלבום "מפגש הנשמות" שיר איטי מרגש ועמוק שבזכותו יצא לי להכיר את האלבום, מצאתי אותו במקרה ברשת ומיד הוא תפס את אוזניי.
לסיכום מדובר באלבום מעניין מאד ונעים להאזנה , נא להצטייד במילים... מקווה שלאסף יהיה עוד מה לומר לנו בעתיד...
5 מתוך 7 בסולם נתנאל.
אסף ליבוביץ - מפגש הנשמותנתנאל לייפר