בס"ד
על עמית טרבולסי שמעתי כבר לפני כשנה מאיש המוסיקה היהודית אוהד שגב אך לא הצלחתי להשיג לידיי את האלבום אפילו לא ממשרד יחסי הציבור של הזמר... אשר על כן יצאתי להרפתקה כלכלית מהסוג האהוב עליי וקניתי את האלבום בפינה האהובה עליי בחנות הדיסקים 3 ב 15...

זהו אלבום הבכורה של עמית ושמו "דרך שורשים" עמית הוא יוצר צעיר מאד בסך הכל בן 19.. מפתח תקווה. להפקת האלבום חבר המוסיקאי המשובח גיל עקיביוב (תפילה לעני, בשורה טובה) שגם ניגן חלק גדול מהכלים יחד עם עמית עצמו שמנגן על הרבה כלים וגם הפיק ערך ומיקסס. עמית הלחין את רוב השירים באלבום וכן כתב את המילים לשירים המקוריים.

האלבום נפתח בניגון חביב וקצר "ניגון אביב" עם סולו של סקסופון בביצועו של אביב טרבולסי.

השיר השני באלבום הוא שיר הנושא "דרך שורשים" שיר במקצב בלוזי שטביעות אצבעותיו של גיל עקיביוב ניכרות בו עם הסאונד המצוין והעיבוד שמצליח להיות אוורירי סטייל ביטלס ומצד שני עשיר מספיק. השיר עוסק בתפילה ובחיפוש עצמי של השורשים.

שירים נוספים מעניינים הם "תן לי אלוקיי" שיר נחמד במקצב הרוקנרול ושוב בעיבוד מקסים של גיל ו"ביקשתי ה'" שיר שקט ומרגש קולו של עמית נעים ומרגש
למרות שאני בטוח שהנסיון והזמן רק ייטיב עם הבוסריות הקלה שמורגשת בשירה.

ביצוע מעניין נוסף הוא "שיר המעלות" קאבר חביב לSweet Home Alabama של להקת הרוק האמריקאית "לינרד סקינרד" ו"בואי כלה" שבנוי על קטע מתוך לורד אוף דה דאנס מופע המוסיקה האירית הידוע.

ניתן להאזין ל"בריות טובות" מתוך ברכת האילנות עם עיבוד מעניין מאד של אקוסטיות ול"אל תסתר" שיר רוק שקט מרגש עם עיבוד קלידים מוצלח של צלילי פסנתר והמונד (אורגן רוק חשמלי).

לסיכום מדובר באלבום משובח של יוצר צעיר שמצליח למרות גילו הצעיר ליצור תוצאה מרשימה. כולי תקווה שהוא ימשיך ליצור חומר חדש ומעניין.

6 מתוך 7 בסולם נתנאל

עמית טרבולסי - דרך שורשיםנתנאל לייפר