אליאב שבו - לא מתייאש

מקור: ארלט ספדיה, לחן: אודי דמארי, ז'אנר: לא צויין.

נמצא באלבום: שמחה גדולה בלב.

yosittt | יום חמישי ג' ניסן התשע"ג, 14-03-2013 בשעה 17:33צפיות: 4330.
אליאב שבו
אליאב שבו
מילות השיר:
כשהדרך ארוכה ומתפתלת
והשמיים מכוסים בעננים
לא מאבד את התקווה שבי פועמת
כי בליבי אני כל רגע מאמין

האמונה נותנת כוח לכולנו
היא מחזקת את עמקי הנשמה
ובזכותה כל העצב שידענו
מפנה את מקומו לנחמה

פזמון לא מתייאש
כי אלוקים תמיד איתי
לא מתייאש
האמונה בתוך בליבי
רק מבקש
שהחיים יאירו לי
ויתגשם לי חלומי

כשהחלום שבתוכי עף עם הרוח
והחיוך עוזב אותי ונעלם
לא מתלונן כי בחיים הכול פתוח
והתקווה תאיר בחום את הקיים


פזמון לא מתייאש...
הערות על השיר:
מילים: ארלט ספדיה
לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: אודי דמארי
תופים: ברק בן צור
כלי הקשה: גדי סרי
בס: אבי יפרח
גיטרות ובוזוקי: אריק כהן
קלידים: אודי דמארי
כינורות: אריק משעלי
טכנאי הקלטה ומיקס: אודי דמארי
מאסטרינג: ערן ינקו.
להאזנה לשיר:
אליאב שבו "לא מתייאש".

עוד באתר:

  • הלב והמעיין- לך אמר ליבי - ביקורת אלבום

    ביקורת מוסיקה על אלבומם החדש של להקת הלב והמעיין "לך אמר ליבי" המוקדש לניגוניו של הרב יצחק גינזבורג

    הלב והמעיין- לך אמר ליבי - ביקורת אלבום
  • בשבילי נוצר האלבום הנפלא הזה...

    מבקר המוזיקה איתי סיטבון בטור מיוחד על אלבום הבכורה של הזמר והיוצר ברוך שלום בלסופסקי - "בשבילי נברא העולם" אותו הפיק הזמר יידל ורדיגר לפני כחצי שנה.

    בשבילי נוצר האלבום הנפלא הזה...
  • נשמה יתרה...

    אבי אברהם מתחבר בחזרה לישיבישקייט הקרליבכיסטי ומעניק ביקורת מפרגנת במיוחד לאלבומו השלישי של יהודה גרין - "נועם הנשמות"... קריאה נעימה!

    נשמה יתרה...
  • גם אצל דוד גבאי - "הכל לטובה"..

    מבקר המוזיקה איתי סיטבון בטור נוסף והפעם על אלבומו האחרון של דוד גבאי - "הכל לטובה".

    גם אצל דוד גבאי - "הכל לטובה"..