הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של אהרון רזאל:

רזאל נולד בב' באלול ה'תשל"ד (20 באוגוסט 1974) בניו יורק בשם אהרן יוסף. כשהיה בן חודש עלתה משפחתו לישראל. למד בבית ספר "דוגמה לבנים" ובבית הספר ליד האקדמיה למוזיקה בירושלים. שירת בצה"ל כמעבד מוזיקלי בחיל חינוך, וחזר בתשובה יחד עם משפחתו לאחר הצבא. למד בישיבות "שלום רב" בצפת, "נתיב דעת" בירושלים, וב"מכון מאיר". בעבר שימש כקלידן של הלהקה המשפחתית, "להקת רזאל". מתגורר בשכונת נחלאות בירושלים, נשוי ואב לשלושה בנים ובת.

את תחילת דרכו המוזיקלית עשה דווקא בתחום הקלאסי, אך לאחר שחזר בתשובה התחבר יותר למוזיקת הרוק שהוא עושה כיום.

בעל תואר שני במוזיקה (קומפוזיציה במוזיקה קלאסית) ומנגן במספר כלים מגיל צעיר. סגננו מהווה שילוב של ג'אז ובלוז יחד עם רוק אלטרנטיבי. תמליליו מתבססים על המקורות היהודים ועל כתיבה אישית וחלקם בעלי מסרים פוליטיים ודתיים.

רזאל היה מהראשונים שפרצו את מחסום המוזיקה החסידית ויצרו סגנון מוזיקה חדש שמכונה "מוזיקה יהודית מקורית". מספר סינגלים שלו אף הגיעו למצעדים בתחנות הרדיו הכלליות והבולט שבהם הוא "זמן הגאולה".

בתקופת תוכנית ההתנתקות הרבה להשתתף בהפגנות נגד התוכנית ולהסתובב ברחבי גוש קטיף ולהעלות שם את המורל, כשנתיים לאחר הפינוי הוציא את הדיסק "להיות מחובר" שעוסק בין השאר באירועי ההתנתקות.

רזאל מרבה להופיע בהופעות לזכרו של שלמה קרליבך ובשנת ה'תשס"ז הוציא ביחד עם חיים דוד סרצ'יק ושלמה כ"ץ את האלבום "שושנה" שבו ניגונים מיוחדים של הרב המזמר שלא הוקלטו עד אז. בעבר הופיע עם אריאל זילבר במופע המשותף "אריאל ורזאל".

רזאל הוא אחיו של המוזיקאי יונתן רזאל, איתו הוא מופיע לעתים, ובן דודו של הכנר ניצן חן רזאל

אהרון רזאל

אלבומים של אהרון רזאל:

  1. מים רבים (1999)
  2. הסנה בוער (2001)
  3. זמן הגאולה (2001)
  4. להיות מחובר (2004)
  5. שיר ציון (2004)
  6. מה עשית היום (2011)
  7. קבעתי את מושבי (2013)

שירים אחרונים של אהרון רזאל שנוספו לאתר: לרשימה המלאה