הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של שלהבת:

תזמורת שלהבת הוקמה ע"י גלעד פוטולסקי בשנת
1994, ותוך זמן קצר הפכה להיות מהתזמורת
המובילות והמוכרות ביותר. גלעד פוטולסקי יחד
עם כל צוות תזמורת שלהבת שמו להם למטרה
להיות מספר אחת.

תזמורת שלהבת מופיעה בהרכב בסיס של 7
נגנים, אליהם ניתן לצרף זמרים אורחים, נגנים
נוספים וכן את הרכב "מיתרי שלהבת" הכולל עשרה
כנרים לאירועים יוקרתיים במיוחד. תזמורת שלהבת
קבעה לעצמה סטנדרטים גבוהים בכל תחום המוזיקה
והאירועים. המוטו אשר עומד תמיד לנגד עיננו הוא "מושלמות":
מושלמות בביצוע, מושלמות במראה, מושלמות בסאונד, מושלמות
בהפקה, מושלמות בעיבודים, מושלמות בנגינה. לא לחינם נחשבת
ב"ה תזמורת שלהבת לאחת מהתזמורות היוקרתיות במיוחד. בתזמורת
שלהבת איננו מכירים סטנדרט של אירוע פשוט ואצלנו כל אירוע הוא יוקרתי ומיוחד.

התזמורת מנגנת במגוון רחב של אירועים ושמחות ובין לקוחותינו נמנים שורה של אישי ציבור בינהם נשיא המדינה, שרים, ח"כ, רבנים, ראשי ישיבות, ואישים מובילים במשק וכל זאת לצד בחורי ישיבות ובנות סמינר, תלמידי ישיבות הסדר ובוגרות אולפנות, סטודנטים ואף קהל מהסקטור המסורתי. התזמורת מנגנת אצל דתיים לאומים וחרדים, חסידים וליטאים ובני כל העדות.

מגוון הלקוחות וקשת הסגנונות הן חלק מהמאפינים של התזמורת. כך שלא קשה לפגוש אותנו יום אחד בחתונה של אדמורים ולמחרת בהפגנה למען גוש קטיף, יום אחד בחתונה של בני עקיבא ולמחרת בשמחת בית השואבה בישיבת חברון, יום אחד מסיבת סיום השס ולמחרת במסיבת סיום הטירונות במחנה צבאי. יום אחד באירוע לפני ילדים המאושפזים בבתי חולים ולמחרת בתהלוכת הצדעה לישראל במנהטן.
מקצועיות הנגנים ומגוון הכלים מאפשרים לתזמורת שלהבת להתאים את עצמה לכל אירוע לפי האופי המיוחד לו.


כך גם בסדרת הדיסקים "הנשמה לך" שזוכה להצלחה שאין דומה לה במוזיקה החסידית, מכילה בתוכה מגוון רחב של סגנונות, אשר כולם מוגשים ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר. רבים מהשירים של תזמורת שלהבת הפכו ללהיטים, וזכו בתארים שונים בתחרויות ובמצעדי הפזמונים. כגון "זכרני נא" "והתענג על ה'" "נגון יממה" "ושבתי את שבות עמי" "אלקים אל דמי לך" וכו'.

גלעד פוטולסקי וכל צוות נגני תזמורת שלהבת נותנים את כל הלב ואת כל הנשמה באירועים, ואכן התזמורת קנתה לה שם טוב בכל עולם המוזיקה היהודית.

לקוחות מרוצים זה הדבר החשוב לנו ביותר. ולכן כל נגן ואיש צוות בשלהבת יודע שכאשר אנו מגיעים לנגן באירוע שלכם, אנו הופכים להיות חלק מהמשפחה בשמחה ואתם הופכים להיות חלק ממשפחת שלהבת... הצלחת האירוע היא העומדת לנגד עינינו גם באירוע עצמו וגם בהכנות לקראתו.
לרשות לקוחותינו עומד משרד שמטפל בכל בקשה ותיאום לגבי אירגון האירוע במסירות ובאדיבות. כמו כן אתר האינטרנט פותח ושוכלל במטרה לאפשר ללקוחותינו גישה בכל זמן ומכל מקום לכל המידע הדרוש ולאפשר יצירת קשר ותיאום בצורה נוחה.

בתזמורת שלהבת ישנה גם מחלקה מיוחדת להפקת אירועים. אנו נעזור לכם באירגון האירוע שלכם לפי בקשתכם, כדי להקל עליכם וכדי להוזיל עלויות. אנו מטפלים בכל עניני ההפקה, החל בבחירת אולם, וממשיך בגרפיקה / הדפסת הזמנות / קייטרינג / פרחים / צלם / ברכונים ומזכרות / תאורה / מסכי וידאו / הפקת דיסקים / וכו'

נשמח לשרת אתכם בנאמנות ולצרף אתכם למשפחת שלהבת ולחוג לקוחותינו המרוצים.

קרדיט לאתר הבית של התזמורת

שלהבת

אלבומים של שלהבת:

  1. לא נמצאו אלבומים במאגר.

שירים אחרונים של שלהבת שנוספו לאתר: לרשימה המלאה