יצחק רווה תמיד ידע שהוא הולך להיות מוסיקאי ושגיטרה היא הכלי. למרות זאת, במצוות הוריו ומוריו, בין גילאי 8 ל- 12 התחלפו אצלו מידי כמה חודשים מקלות התיפוף, חצוצרת התרועה והסקסופון – נסיונות שלא ממש צלחו. בגיל 18 קיבל בהפתעה סוף סוף את הגיטרה המיוחלת ומאז היא מלווה אותו בקומזיצים, טיולים, ואפילו בנגמ"ש בלבנון. החברים ניסו לדחוף לכיוון מקצועי, אבל יצחק עדיין לא העיז.

המפנה המשמעותי חל כשיצחק זכה להתקרב קצת להשם יתברך. מתוך ההתקרבות החל שפע של צלילים וניגונים לרדת אליו משמים, דבר שחיזק וקירב אותו עוד יותר. השירה הרעידה נימים והרטיטה לבבות. החברים הרגישו אור גדול מאד ויצחק הבין שזהו סימן ברור שצריך להוציא את השירים לאוויר העולם, כך נולד האלבום אשירה.

מאז חלפו ארבע שנים וכעת הוא משיק אלבום חדש, משודרג ובוגר הרבה יותר. כנפיך – נקרא האלבום שמכיל שירים ממגוון סגנונות: קאנטרי, רוק רך, בלדות ועוד, כשעל ההפקה המוסיקלית הופקד הפעם המעבד עמית גולן שגייס את טובי הנגנים: אבי סינגולדה, ארי וולניץ, אסף זמיר, דניאל אהביאל, ערן קליין ואחרים.

שם האלבום תוכנן במקור להקרא 'בצל כנפיך', אך כששמע על כך הרב מיכי יוספי, המליץ להוריד את הצל, היות ובאלבום אין צל, אלא רק אור. חוויה מיוחדת, קשורה להפקת השיר לב העולם אתה, בה התגייסו חבריו הטובים של יצחק לשיר במקהלה. אנשים ששמעו את השיר הסוחף עוד קודם לכן, לא יכלו להתאפק מלהצטרף – כך שמחויב המציאות היה לכלול מקהלה.

רווה הוא חסיד ברסלב, שני שירים באלבום יעידו על כך; האחד על מעלת ההתבודדות והשני הוא שיר משעשע על כיסופיו של חסיד להגיע לרבי נחמן כנגד כל הסיכויים. גם הקליפ המרגש לשיר אבא יוכיח זאת, בעובדה שבאמצע הצילומים, התסריט הפך למציאות ויצחק החל לשפוך ליבו כמים לפני השם יתברך.

האלבום החדש כנפיך מהווה הגשמת חלום עבור יצחק, הן מצד ההפקה המוסיקלית המוקפדת והמושקעת והן מצד הנשמה הבוערת הטבועה בו. התגובות מצד אלו שכבר הספיקו לטעום מהיין ההונגרי, מעידות על מוצר מעורר ומשובח.

האזינו לסינגל 'אבא' מתוך האלבום.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!