בדרך כלל, שיוצא לי לשאול אנשים "מהו סגנון המוזיקה שלך?" והלה עונה לי לדוגמא "טראנס", אני עדיין לא מבין, בגלל שבז'אנר הזה שנקרא "טראנס", יש הרבה תתי קטגוריות (כדוגמת האוס, פרוגרסיב, דאב-סטפ, פסיכודאלי ועוד). כמו כן, במוזיקת "רוק" יש כל מיני תתי קטגוריות (סופט-רוק, מטאל ועוד), במיוחד שהז'אנר הזה הוא מאוד מורכב, שיש אומנים שתוכלו לשמוע אותם יותר מדברים לעניין עם טקסטים מהחיים ומוזיקה שלפעמים רגועה או מתונה, לצד קצביות יפה כזאת, לעומת זאת אפשר גם למצוא אומנים שהדבר העיקרי שלהם במוזיקה הוא יותר הצעקות וההתפרעות הרוקיסטית (לעניין הטקסט תשאירו בצד...). מה שאהבתי אצל בוצר, האומנות שלו היא לדעת "לרקוד על שתי החתונות". מצד אחד בוצר לא עוד איזה מוזיקאי שמבטא רוקיסטיות משוגעת, אלא גם מילים. מילים עם תוכן. רק שלפעמים התוכן הוא קצת 'לא שגרתי' למגזרינו (במידה מסוימת). המשפטים שלו מדהימים, שלא פעם גרמו לי לשמוע שוב ושוב את אותו השיר ולהתחבר יותר.

את בוצר שמעתי לראשונה בשיר "ציון", חוץ מזה שהשיר מבטא משהו מאוד מעניין, כמו שאפשר להבחין בקליפ, זוהי יצירת אומנות לכל דבר ועניין. ולאחר ששמעתי את "פשוט להיות" ו-"כמו משחק", אמרתי "מתי יבוא לידי ואקיימנה?" (את הכתבה), והנה זה קרה. היום.

על מילות השירים והלחנתם נוהג בוצר להיות אחראי בעצמו, מלבד שני שירים. על הפקת האלבום אפשר לראות שמות מהשורה הראשונה, כדוגמת גיל סמטנה, שם מאוד נפוץ במוזיקה הישראלית, וגם עמית יצחק ואביתר בנאי נתנו את חותמם המעמיק באלבום.

האלבום נפתח עם שיר שקט הנקרא "קצת אהבה", התחלה נחמדה. לאחר מכן אנו קצת 'מגבירים' את הקצב עם השיר "עדרים". מלבד הלחן היפה, אהבתי את הטקסט מאוד. עוד שירים שתפסו את אזניי באלבום הם: "פשוט להיות" – שיר ענק, אולי בין הטובים באלבום. מרגש, מהמם, ותוספת משובחת גם לליריקס. "כמו משחק" – שיר קצבי ויפה. "ציון" – גולת הכותרת באלבום. "תותחים" – שיר שבו הצטרף גם אביתר בנאי בקולות. "סכין ויזואלית" – שיר רוק עדין שמזכיר לי איזה שיר יפה של אביב. ו-"כדור 1" – שיר קצבי ומאוד מעניין.

לסיכום: הרבה זמן חיכיתי לאלבום שאוכל לשמוע אותו כמה וכמה פעמים. מאוד נהנתי, ובטוח, שבזמן הקרוב הוא לא ירד לי מהפליי-ליסט. אולי סוף סוף גם לנו מגיע זמר רוק שמדבר על הכל ומלחין טוב? יש לי משהו קטן לומר: אביב גפן – מאחוריך...

נ.ב

משפטים שדיי אהבתי באלבום:

1) "כמה כבישים, כמה גשרים, כמה בניינים גורדי שחקים, אבל אין מקום.

כמה מכוניות, כמה מטוסים, כמה חלליות – אבל אין זמן לחיות" (מתוך פשוט להיות).

2) "מה לך הורה כי תלין, שחתמת לעולל על מרשם רטלין, קדשנו אמצעים ללא מטרה, הכל רק בשביל השתייכות לחברה" (מתוך השיר סמים)

3) חברים וירטואלים במקום הקירבה, ערבוב כימיקלים תחליף לחשיבה" (מתוך כדור 1).

4) אני מוכן למות רק בשביל לחיות את מה שבאמת נועדתי להיות. לא רוצה לחיות בשביל למות, ואז לגלות – שחייתי בטעות" (מתוך עדרים).

5) האזינו היטב לשיר ציון. כל מילה מיותרת.
אליעזר בוצר - הפרעות קשב ריכוזאיתי סיטבון