בס"ד
"שעה ברחוב הגליל" הוא אלבום הבכורה החביב של הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י (רוזנבאום). יוחאי שמתגורר במושב הזורעים שבגליל הוא מורה במקצועו למד במסגרת שנת השבתון שלו הלחנה ועיבוד בבית הספר למוסיקה "מזמור" .

יוחאי אחראי לכל הלחנים והמילים באלבום חוץ משני שירים מהמקורות. על ההפקה המוסיקלית הנעימה הופקד עמרי מראד שמנגן בפסנתר ועשה את העיבודים יחד עם יוחאי. ההפקה אוורירית ונעימה לאוזן מאד ,האלבום שהוקלט באולפן של עמרי בטבריה הוא בהחלט כרטיס ביקור איכותי לאולפן ובעליו.

האלבום נפתח בשיר "סתיו של תקווה" שיר שקט שמצא חן באוזניי מאד הן מבחינת הטקסט והלחן הקליט והנעים שיכול לעבור לטעמי כל פלייליסט באשר הוא.העיבוד של הפסנתר בשילוב הצ'לו בתחילה מוסיף המון לאווירה המיוחדת של השיר.

שירים נוספים שתפסו את אוזניי באלבום הוא שיר הנושא "שעה ברחוב הגליל" שיר חביב במקצב הבוסה נובה האהוב עליי . השיר עוסק במוריס השען הזקן מרחוב הגליל בטבריה.

"אין הדבר תלוי אלא בי" שיר פאנקי שנפתח בשירה ווקאלית נחמדה ובנגינת המפוחית של יוחאי.

חובה להאזין ל"דתי מלידה" שיר סאטירי מצחיק במקצב הרגאיי בו יוחאי מכריז קבל עם ועדה שאבוי הוא אינו חוזר בתשובה ועדיין שר...

שירים נוספים מומלצים להאזנה "ביום בו" שיר שקט מעניין ויפה שנפתח בליווי פסנתר והשיר המרגש באלבום "מחכה לאבא" שיוחאי מבצע בדואט יחד עם אחיו השחקן אוריאל רוזנבאום . השיר עוסק בגעגועים לאביו של יוחאי שנפטר כאשר יוחאי היה בן שנתיים בלבד שמו היה אברהם יצחק ומכאן שם הבמה של יוחאי בן אב"י (אברהם יצחק). השיר שקט ומרגש מאד.

האלבום נחתם בשיר "מודים אנחנו לך" שיר פופ שקט וחביב למילים מתוך תפילת שמונה עשרה.

יוחאי בן אב"י הוא זמר ויוצר מעניין והאלבום באופן כללי נעם לי מאד להאזנה .

6 מתוך 7 בסולם נתנאל

יוחאי בן אב"י - שעה ברחוב הגלילנתנאל לייפר