בס"ד
את האלבום הבא קניתי במחיר מפולפל במיוחד של חמישה שקלים (3 ב15...) יש לי חולשה למציאות האלה של אלבומים לא ידועים שכוחים וחסרי אור הזרקורים... "עניין אחר לגמרי" אלבומם הראשון והיחיד של להקת "עניין אחר" כבר היה ברשותי בעבר אך תלאות הזמן וענייניו העבירו אותו מרשותי כך שהאיחוד מחדש היה מרגש
באלבום שיצא לפני כשמונה שנים ניגנו ששה חברים (הלהקה מונה היום חמישה נגנים) כולם מוסיקאים מקצועיים. סולן הלהקה הוא נועם יעקובסון שהוא בוגר ביה"ס למוסיקה רימון ובעל תואר ראשון במוסיקה. נועם הוא בעצם היחיד מחברי הלהקה שלא התחלף מאז האלבום. הוא משתתף למי ששם לב בתוכנית "לאטמה" תוכנית הסאטירה הימנית ובימים אלו הוא מסיים את העבודה על אלבום הבכורה האישי שלו. הלהקה מופיעה רבות בחתונות וניתן להאזין באלבום לסגנונם המיוחד הכולל מוסיקה חסידית בסגנון מעניין עם נגיעות של גוספל ומוסיקה אירית ושירים מקוריים של חברי הלהקה.
אני באופן כללי מחבב במיוחד להקות שמשלבות הרבה ווקאליות במוסיקה שלהם ."עניין אחר" נותנים חשיבות גדולה מאד לתפקיד הווקאלי וחברי הלהקה שרים בנוסף לסולן והתוצאה מלאת הרמוניה ונעימה מאד לאוזן.
האלבום נפתח בשיר "כי מציון" של קרליבך בעיבוד אוורירי ונעים לאוזן, על ההפקה המוסיקלית של האלבום אחראי אלירן לוי כששותפים אליו לעיבודים נועם יעקובסון ועקיבא מלר שמנגן על התופים באלבום.
שירים נוספים של קרליך שמובצעים באלבום הם "נחמו עמי" "עושה שלום" ו"שומרים הפקד" ששניהם מבוצעים במחרוזת קאנטרי מקפיצה, בכולם השירה משמשת בתפקיד חשוב ומעניין.
ניתן להאזין לגירסה מקפיצה במיוחד של "עבדו" של להקת התפוצות בלחנו של ר' משה שור ול"מה נאוו" שיר הרגאיי של להקת "שפם" האמריקאית בלחנו של רובי סלומון.
השיר האהוב עלי באלבום הוא "בלוז על כפות המנעול" שיר יפיפיה ומענין בלחנו של נועם ובמילים מקוריות על פי שיר השירים. אילו חזרתי להאזין לאלבום הזה ולו רק בשביל השיר הזה דייני...
שיר מעניין נוסף הוא "שיר הנודד" שיר עם מילותיו של הסופר דוד שמעוני ללחן עממי יפיפה. אוהבי הניגונים יהנו מ"ניגון גבעתיים" המקפיץ בלחנו של נועם ול"ניגון סטולין" המוכר.
בתפקיד הרצועה האינסטרומנטלי ניתן להאזין ל"מעיין האהבה" עיבוד מחודש למנגינה עממית ערבית .

לסיכום "עניין אחר לגמרי" הוא אלבום מאוורר כיפי נעים ומעניין עניין שהוא בפני עצמו מחמאה גדולה לאלבום של להקת חתונות שבדרך כלל גורם לתחושת עייפות ושעמום.
5 מתוך 7 בסולם נתנאל
עניין אחר - עינין אחר לגמרינתנאל לייפר