בדרך כלל, שאני נוגע במוסיקה מזרחית ים - תיכונית, אני יותר מתמקד באיכות הקול ובעוצמתו מאשר במלל. משתי סיבות, האחת, שברוב הפעמים כותבים ומלחינים בשבילו. והשניה, המלל לפעמים מעט גם לא הכי איכותי, ולעיתים (רחוקות) גם מעט ילדותי או רחובי. ושלא תבינו לא נכון, אני אישית גדלתי על המוסיקה הזאת. רק שהזמן עשה את שלו בעניינים שונים, והיום ראשי פתוח לכל סוגי המוסיקה. אבל שמדברים על אליקם בוטה, זמר כשרוני במיוחד. והתפעלתי מאוד מכישוריו בתור כותב ומלחין. במיוחד בשיר "מדבר שקר תרחק", שלקח את הרעיון "הפאסה" של לשון הרע, ושידרג אותו במילים הפוכות.

נקודה נוספת שרציתי לגעת בה, זה היכולות הווקאליות של בוטה. רבים אומרים כי רואים בו משהו חדש במוסיקה הדתית, וישנם כאלו שמדברים על המוסיקה בכלל. לדעתי, יש דברים בגו. יש בו קול שמזכיר את אייל גולן, אבל ממש לא לגמרי. אחרי הכל, יש לבוטה קול ייחודי משלו.

על הפקת האלבום אחראים מוסיקאים רבים, בהם אפשר למצוא לדוגמא את אבי סינגולדה, אשר פדי, דורון אלימלך, עמוס כהן, שרון אבילחק, אלירן אביטל, אריק כהן, רוניוס, עומרי זליג, אבי יפרח, ועוד.

האלבום נפתח עם בלדה עוצמתית העונה לשם "רק למענך", אשר בה מנסה להמחיש את אהבתו לבורא. רק שמותר לציין, שגם אלפי מילים לא יצליחו להמחיש את אהבתנו אליו. לאחר מכן עוברים לשיר טיפה יותר קצבי, "מתפללים באהבה". שהולחן ע"י שרון אבילחק. ולאחר מכן לשיר הנושא "קול פעמונים", לזמר בעל קול פעמונים.

עוד שירים ששווים שמיעה הם: "וכמו גלים" - בלדה מרגשת. "רק אתה" - קצבי ויפה. "מדבר שקר תרחק" - הזכרנו. "אחותי כלה". והשיר החותם "כמה עוד".
לסיכום, מדובר באלבום לקהל מאוד ספציפי. השירים טובים, יותר התחברתי אל הבלדות שבאלבום. חובבי הז'אנר - מאוד יאהבו, אין ספק!

אליקם בוטה - קול פעמוניםאיתי סיטבון