אלבום הבכורה של יצחק בינשטוק "את פניך אבקש" שיצא לפני כחודשיים הוא אחד המומלצים אם בא לכם להירגע עם מוסיקה אינטימית ורגועה . יצחק נחון בקול גבוה נעים ומרגיע והשירים שכולם פרי לחניו גם רגועים ושלווים .
באלבום יש 11 שירים שכולם מן המקורות חוץ מהשיר "הלהבה" שיר שכתב יצחק לזכר חמיו . על ההפקה המוסיקלית אחראי ערן קליין שגם מנגן את הקלידים והבס באלבום .
האלבום נפתח בשיר "אלוקי נשמה" במקצב עם נגיעות לטיניות , העיבוד כמו בכל האלבום אוורירי והשימוש בגיטרה האקוסטית וצליל הפסנתר נעים באוזניי. כמו"כ אני אוהב את השימוש בסלייד של דני מגד (צליל גיטרה המושמע בעזרת טבעת מתכת המולבשת על האצבע של הנגן והוא מחליק אותה על הגיטרה).
"את פניך אבקש" שיר הנושא של האלבום שיר שקט ויפיפיה שנפתח עם נגינת הכינור של הכנר אורן צור (אגרויסע מציאה, הלב והמעיין ועוד ים של הפקות) קולו של בינשטוק מתאים לשיר מאד ומרגש.
מומלץ להאזין גם לשיר "אשא עיניי" בלדה מרגשת שצלילי הפסנתר החשמלי גורמים לה להשמע כמו שיר שנלקח מתוך תיבת נגינה מעץ, קסום! שיר נוסף בסגנון זה הוא "יהיו לרצון" .
אם בכל אופן חיפשתם קצת קצב "מודה אני" תהיה הרצועה בשבילכם
שיר מעניין נוסף הוא "בואי בשלום" שיר בסגנון הפולק שנפתח עם נגינת בזוקי של דני מגד והאקורדיון של ערן קליין . הערה קטנה יש לבטא "צהולה" ולא "צהלה".
האלבום נחתם בשיר "והביאותים" שיר קצבי ונחמד בסגנון הקאנטרי האמריקאי.

לסיכום "את פניך אבקש" ניתן להגדיר כאלבום רגוע ומרגיע עם שירים נעימים ונחמדים מאד . קולו של יצחק נעים מאד ושירתו נעימה אף היא.

5 מתוך 7 בסולם נתנאל
יצחק בינשטוק - את פניך אבקשנתנאל לייפר