בס"ד
MP3 זה שם האלבום החדש והשלישי של מיכאל פרוזנסקי (ראשי תיבות MP) האלבום כולו עוצב בקונספט של הMp3 והעטיפה משעשעת בהחלט עם ציורי הכפתורים עליה והתמונות המצורפות
מיכאל המכונה בארצות הברית "פרוז" (ומכאן משחק המילים באלבומו הקודם "פרוז-בול") הוא זמר חתונות מצליח , הוא התחיל את הקריירה המוסיקלית כסולן בפרחי מיאמי של ירחמיאל ביגון ומשם כשהתבגר הגיע לעולם החתונות והוא מופיע רבות בחתונות עם תזמורתו.
באלבום החדש יש עשרה שירים חדשים שהולחנו ועובדו על ידי מיטב המלחינים והמעבדים כאיצי וולדנר שהלחין 6 שירים מתוך האלבום,יוחנן שפירא בשני שירים,איצי בולד יחד עם ברוך לוין בשיתוף פעולה מעניין בשיר "על שלושה דברים". ואחרון חביב אלי שוואב בשיר שחותם את האלבום "תורה".
על תחום העיבודים הופקדו גם מיטב המעבדים אלי לאופר, לייב יעקב ריגלר, יענקי בריסקמן רולי אזרחי ועוד.
מיכאל ניחון בקול נעים והסאונד והעיבודים איכותיים ומשוקעים כל השירים מהמקורות חוץ מהשיר "show me the way" שיר שקט ומעניין שמספר את סיפורו של גבריאל נער שעזב את בית ודרך הוריו וניצל בנס מתאונת דרכים בעקבות תפילה על קברו של צדיק וחזר אל חיק משפחתו .
אורח מעניין דווקא בשירה באלבום הוא איצי וולדנר המלחין שמתארח כסולן בשיר "פיה פתחה" בעיבודו המקסים של אלי לאופר ששילב בשיר קרנות יער (דני פלאם) איצי מתגלה כזמר לא רע בכלל בפני עצמו עם קול עדין ונעים.
שיר נחמד להאזנה הוא "שלום על ישראל" בלחנו של וולדנר ועיבודו של רולי אזרחי ווכן השיר שפותח את האלבום "לטב עביד" שיר רוק פופ מעניין.
בגדול אולי לא מדובר באלבום שיאזינו לו בעוד 20 שנה או שהוא ינוגן בכל חתונה אבל בהחלט מדובר באלבום מושקע ונעים וחובבי המוסיקה החסידית ירוו ממנו נחת.

למילות שירי האלבום לחץ כאן
מיכאל פרוזנסקי - MP3נתנאל לייפר