בס"ד

ממש לא רק לספירה!!!

אז אם הייתם רגילים להאזין למוסיקה ווקאלית – ללא כלי נגינה, והכל זה הקול..אך ורק בספירת העומר ,יש לי בשבילכם חידוש יותר נכון ללהקת A.K.A.PELLA (אקאפלה) יש אלבום שמפריך את זה מכל וכל.

זהו האלבום הרביעי של הלהקה המדהימה הזו ,והוא נקרא platinum (פלטיניום) ,האלבום הראשון של הלהקה יצא לפני כחמש שנים. מדובר בלהקה שפשוט מחקה קולות של תופים גיטרות וכל מה שתרצו פשוט בצורה מושלמת לא תרגישו אם לא תדעו שמדובר במוסיקה ווקאלית זה פשוט מושלם מידי...

באלבום יש 14 שירים מהמיטב של הלהיטים בשנים האחרונות של המוסיקה החסידית עם זמרים אורחים כברי וובר ,דוד גבאי,יוסי גרין ,שלומי קאופמן ,מו קיס, שלשלת ג'וניור.

ברוב השירים הוסף פתיח של אחד מהלהיטים הלועזיים של השנה האחרונה דבר שלדעתי חסר טעם וריח ונותן תחושת אילוץ למרות שהביצועים פשוט מרהיבים ומרשימים.
האלבום נפתח בשיר "הענטלאך" של ליפא שמלצר ובפתיח של ריהאנא...ברי וובר מתארח כזמר בשיר הזה, פשוט מדהים להבין שהכל ללא כלי נגינה..

הצד החלש באלבום הן שתי מחרוזות השירים שלדעתי מעט פחות מעניינות משאר האלבום, וכן השיר "מהרה" של שוואקי שקצת נמאס . עוד נקודה שלדעתי כדאי לעורר ... מתי יבוא הבן אדם האמיץ ויסביר ליוסי גרין שאמנם הוא מלחין בחסד והוא חתום על מאות להיטים במשך עשרים שנה אך הקול שלו פשוט מזעזע ולא נעים לאוזן...זמר אורח..??? באמת... לא נעים!

מומלץ במיוחד להקשיב לשיר "מה תמר" של יידל במקור ו"לבענין השמחה" גם של יידל שניהם מלחניו של אהרון רזאל.בכיכובו של הזמר האורח מו קיס שפשוט נשמע מעולה!!! כמו"כ השיר "יפיופיתה" עם שלשלת ג'וניור פשוט תוצאה מרהיבה וכיפית לאוזן.

אקאפלה מוכיחים באלבום זה שוב שאין להם כמעט מתחרים (six 13…) ושהם פשוט יכול ליצור יש מאין , פשוט קסם! הייתי שמח לשמוע את הלהקה בשירים מקוריים משלהם ובטוחני שהם יוכלו ליצור תוצאה שתגרום לקהל השומעים להנאה עצומה

הסיבה לדעתי שהם לא ידועים ומוערכים מספיק היא יחסי ציבור גרועים מאד ..
כאשר פניתי אליהם דרך אתר הבית שלהם בבקשה לקבל את קבצי השירים על מנת לסקר את האלבום נענתי על ידי איש יחסי הציבור שלהם שהם לא שולחים שירים לאף אחד
וכי אני יכול להאזין לדוגמיות של ה30 שניות מתוך השיר באתר...תגובה שעוד לא נתקלתי בה אצל אף אומן בעל מינימום של רצון ליחסי ציבור סבירים... למזלם הם באמת טובים מבחינה מקצועית.

לסיכום 6 מתוך 7 תווים בסולם נתנאל

A.K.A.PELLA - PLATINUMנתנאל לייפר