מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5984.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
שומע צעקה.
מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי שמע והאזין ל־"צעקה" האלבום החדש של מרדכי בן דוד. וחזר עם טור שיתן לכם להבין טוב יותר את ה־"צעקה".
פסיפס מושלם
נתנאל לייפר בביקורת שטופת נוסטלגיה על אלבומו של מיקי רוזנבאום "פסיפס". גם רגוע גם מאתגר הייתכן??
הנוצה שתכריע את הכף לטובה
אלי מיכה בביקורת הבכורה שלו, מסקר את האלבום החדש של גיל עקיביוב ועובדיה חממה -הנוצה-.
בן אהוב ומושקע. נתנאל לייפר על האלבום החדש של אודי דוידי
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של אודי דוידי,בן אהוב