מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5948.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
יצחק ירנן
נתנאל לייפר על האלבום החדש של הזמר יצחק רווה "כנפיך" קריאה נעימה!
הרפו ז''ל
נתנאל לייפר בכתבה לזכרו של הזמר והיוצר דוד "הרפו" אברמסון ז"ל שנפטר לפני שנה בערב סוכות.
כמה טוב שנפגשנו! גם באלבום ישראלי.
לאחר שחזר ממופע ההשקה של האלבום "כמה טוב שנפגשנו" - הישראלי החדש של גדול הזמר החסידי אברהם פריד, ותוך כדי ששמע אותו שוב ושוב, מביא לנו מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי טור מיוחד על האלבום.
זהירות! ילדים בדרך..
אבי אברהם בביקורת מרעננת במיוחד על האלבום של מקהלת הילדים שירה חדשה... בביקורת תגלו מה בדיוק הוא אהב באלבום, וגם מי ה"אורח" שהציע לו מה לכתוב...