מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5979.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
שרים עם המנגנים
סקירה על האלבום הכפול והמרגש של תזמורת "המנגנים" - קומזינג 2. קריאה מהנה!!!
מאי דהוה הוה, העיקר להתחיל מהתחלה...
בסוף השנה שעברה יצא אלבומו החדש של בעל המנגן הרב שלמה טויסיג וממלא מקום אביו האדמו"ר מבעלעד זצ"ל.
מבקר המוזיקה איתי סיטבון בכתבת סיכום על "מכאן ואילך" או בשמו השני "מאי דהוה". קריאה נעימה!
היה שווה לחכות?
אחרי 7 שנים ו־8 סינגלים הגיע אלבום הבכורה של אבישי אשל - "השם אחד".
מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי האזין וחזר לאחר כחודש עם טור חדש:
המושבניקים רוקדים בעולם מסוכן.... נתנאל לייפר על להקת המושב
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומם השביעי של להקת המושב "רוקדים בעולם מסוכן"