מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5978.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
כשמצפים לאלבום טוב - 'אחכה לו'...
החזן והגראמער יוסלה קלצקין בכתבה מעולה על אלבום הבכורה של הזמר לוי יצחק פאלקאוויטש - "אחכה לו".
קריאה מהנה!
שירים מהר נבו
נתנאל לייפר חזור אל אלבומו הראשון והקסום של המוזיקאי והיוצר צחי הר נבו רגע לפני שיוצא אלבומו החדש אל החנויות. קריאה נעימה
אלי גרסטנר מציג: וואקלי המתאים לכל השנה
איתן סיטון בביקורת חדשה על האלבום הווקאלי של להקת הילדים "ישיבה בויס", בהפקתו של אלי גרסטנר. קריאה מהנה!
נא לא להשמיע בשבת...
איתי סיטבון על אלבום הבכורה של להקת "חוץ משבת" (Except Saturday)...