מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5953.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
הזמן לכשרוניים "להתגלות"
מבקר המוזיקה איתי סיטבון בטור מיוחד על אלבומם המשותף של הזמר נמואל הרוש והמוזיקאי דני אבידני - "התגלות".
אמאאאאא ספירת העומר 2 :- )
נתנאל לייפר בכתבה שניה בסדרה מהשנה שעברה ,ממליץ על אלבומי הווקאל המובחרים .
סימן טוב
נתנאל לייפר בביקורת על אלבום הבכורה המשובח של אבישי רוזן "תן לי סימן". מציין את ההפקה האיכותית ואת זה שכן... הוא רק נראה ילד...
מתכון לרוגע...
איתי סיטבון בכתבה על אלבומו השישי של הזמר והיוצר אודי דוידי – מחכה לשקט. קריאה מהנה...