מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5970.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
חלומות נעימים. נתנאל לייפר על ''חלום חדש'' של אבי בניון
נתנאל לייפר חולם יחד עם אבי בניון על אלבומו השלישי "חלום חדש" ונהנה מהמילים והשירים
ממש לא רק לספירה...נתנאל לייפר על PLATINUM של A.K.A.PELLA
נתנאל לייפר מוקסם מהאלבום של A.K.A.PELLA ההרכב הווקאלי המושלם מארה"ב ומתעצבן קלות על יחסי הציבור של הלהקה
הקלאסיקה האישית של יוסי טורצקי
איתי סיטבון בכתבה חדשה על אלבום הבכורה המעניין של יוסי טורצקי - נס אלוקי. קריאה מהנה!!
הכל זה הקול....?
נתנאל לייפר במאמר שיש בו הכל על הקול על תפקיד הזמר וחשיבותו במוסיקה החסידית והיהודית מקורית.טור דיעה.