מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5941.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
רוחות ... טובות... נתנאל לייפר על ''רוחות טובות'' של אודי דוידי
רגע לפני האלבום החדש... נתנאל לייפר על אלבומו האחרון של אודי דוידי "רוחות טובות"
מזמורים נוספים- נתנאל לייפר על אלבומו החדש של קובי אוז
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של קובי אוז "מזמורים נוספים"
הנוסטלגיה חוזרת!
איתי סיטבון בכתבה על האלבום החדש "אלירן אלבז מארח" של הזמר ונגן הבוזוקי אלירן אלבז.
קריאה מהנה!
Classic Storm - כשמו כן הוא...
אחרי זמן מה שלא כתבתי, חזרתי לכושר עם אלבום שנתן לי הרבה כוח להמשיך לכתוב, של שני אומנים, אב ובן, שהפיקו משהו מעניין במינו - מנגינות קלאסיות בעיבוד מודרני... קריאה מהנה ונעימה...