מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5888.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
אוסף ניצוצות ישן אבל חדשני ...
נתנאל לייפר על אלבומו של היוצר ונגן כלי ההקשה יצחק אטיאס "אוסף ניצוצות" ש25 שנה לא מורגשים עליו כלל...
''משוגע'' - שבטי ישראל
"משוגע" אלבומם המשובח של להקת "שבטי ישראל" של הרב עודד דוד בסקירה מקיפה ומשבחת
אלי גרסטנר מציג: וואקלי המתאים לכל השנה
איתן סיטון בביקורת חדשה על האלבום הווקאלי של להקת הילדים "ישיבה בויס", בהפקתו של אלי גרסטנר. קריאה מהנה!
ראיון עם הזמר אייל טויטו (מצולם וגם כתוב)
איתן סיטון נסע לרחובות בשביל לראיין את האומן אייל טויטו, קריאה/צפיה מהנה...\n(צילום: נוריאל רחמים).