מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5981.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
ווקאלי??
ווקאלי כן? ואיך? נתנאל לייפר על כמה מהסינגלים האחרונים בתחום הווקאלי
אקאפלה עם הרבה נשמה
נתנאל לייפר בביקורת משבחת על אלבום האקאפלה החדש של הזמר והמלחין ארי גולדוואג
גד ליאור רואה אופק חדש
נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמושקע של הזמר והיוצר גד ליאור שיצא בהפקתו המוסיקלית של שמוליק דניאל (עמיר בניון,שולי רנד)
שירין ויותר מידי רחשין...
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו הרביעי של אחד מותיקי המוסיקה היהודית המקורית הזמר יצחק פוקס "שירין ורחשין" מצד אחד הוא נהנה מהשירים אך חושב שהסאונד דרוש שיפור באופן דחוף...