מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5968.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
הילדים חוזרים
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומה השני של להקת הילדים "הקינדרלעך" מחמיא מצד אחד לרמת ההפקה אך מצפה ליותר רגש וליותר שירים מקוריים
המושבניקים רוקדים בעולם מסוכן.... נתנאל לייפר על להקת המושב
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומם השביעי של להקת המושב "רוקדים בעולם מסוכן"
פסח כבר פה...
נתנאל לייפר בביקורת על אלבום החג החדש של אומן הקלרינט חיליק פרנק "פסח בירושלים"
יונתן רזאל חוזר מבין הצלילים
סקירה מקיפה על אלבומו החדש והמרתק של הזמר והיוצר יונתן רזאל "בין הצלילים"