מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5946.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
ברכני ב-נשמה קרליבכית
איתי סיטבון בטור על האלבום של יהודה גרין "ברכני" קריאה מהנה!
מנגב את הדמעות
שנה אחרי שנסע למזרח חוזר יעקב שוואקי למוסיקה שממנה צמח ומוציא את האלבום המצויין "Cry No More" יעקב מנשה מגיש לכם ביקורת ראשונה קריאה מהנה!
לעומקו של דבר...
נתנאל לייפר נהנה מ"מקור חיים" אלבומם השני של להקת הרוק מארה"ב "עומק הדבר"
קול נעים מהיער
נתנאל לייפר נהנה מאלבום הניגונים של צמד היוצרים המוכשר נדב בכר ואורן צור "פתחי תשובה".