מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5956.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
פיוטים כי על איכות לא מתפשרים
נתנאל לייפר בביקורת על אלבום הפיוטים המוצלח והמעניין של פורת נוב ואורחים רבים. פרוייקט שכולו כבוד לפיוטים.
דתי מלידה ויודע לשיר.
נתנאל לייפר על אלבום הבכורה הנעים של הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י (רוזנבאום) "שעה ברחוב הגליל"
בניי חביביי, גם הכתבה...
איתן סיטון בביקורת מאוד מפרגנת לאלבום השני של נוחי קרון הנקרא "בניי", אלבום שמכוון לכמה סגנונות מוזיקה, הפקה טובה ומוזיקה מעולה...
חוזר אחורה בצו השעה
נתנאל לייפר חוזר אל אלבומו השני והמיוחד של אומן הרוק היהודי גבריאל חסון "צו השעה" וחושב שמדובר באלבום חובה לכל אוהבי הרוק והמוסיקה היהודית המקורית