מילות השיר:
למה להיות עצוב ולא לשמוח
למה להיות סגור ולא לסלוח
קח את העצב זרוק אותו לים
ועם השמחה תעטוף ליבך
פזמון:
לנשום אוויר ולהנות על הבריאה תסתכל
לברך תמיד ולהודות את אלוקים רק תהלל
למה להיות לבד ולא ביחד
אז תן חיוך אחי ללא שום פחד
קח את הדמעה רק תעטוף אותה
תישא לאלוקים את הברכה
חיים בר - למה
מקור: מיכאל קריספין וחיים בר, לחן: חיים בר, ז'אנר: ים תיכוני.
נמצא באלבום: שר אליך.
Siton | יום שלישי ח' ניסן התשע"א, 12-04-2011 בשעה 06:43צפיות: 5980.

חיים בר
הערות על השיר:
עיבוד: דוד ביתן.
עיבוד: דוד ביתן.

עוד באתר:
מנגב את הדמעות
שנה אחרי שנסע למזרח חוזר יעקב שוואקי למוסיקה שממנה צמח ומוציא את האלבום המצויין "Cry No More" יעקב מנשה מגיש לכם ביקורת ראשונה קריאה מהנה!
סוף סוף יצא אל העולם.. נתנאל לייפר על ''לצאת אל העולם'' של אביחי פז גרינוולד
נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמעניין של אביחי פז גרינוולד לצאת אל העולם שיצא השבוע אל החנויות
אהבת ישראל - הרפו אברמסון ז"ל שנתיים לזכרו
סקירה על אלבום הסולו הראשון של הזמר הרפו אברמסון שנפטר לפני שנתיים בערב סוכות
הקלאסיקה האישית של יוסי טורצקי
איתי סיטבון בכתבה חדשה על אלבום הבכורה המעניין של יוסי טורצקי - נס אלוקי. קריאה מהנה!!