אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29277.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • שרים עם המנגנים

    סקירה על האלבום הכפול והמרגש של תזמורת "המנגנים" - קומזינג 2. קריאה מהנה!!!

    שרים עם המנגנים
  • יהודה גלאנץ חי וקיים

    נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמושקע של חלוץ המוסיקה הלטינית היהודית מקורית יהודה גלאנץ

    יהודה גלאנץ חי וקיים
  • לא פתור...

    נתנאל לייפר על אלבום הבכורה המסקרן של איתו קלינמן "עומד להשתנות"

    לא פתור...
  • הנוצה שתכריע את הכף לטובה

    אלי מיכה בביקורת הבכורה שלו, מסקר את האלבום החדש של גיל עקיביוב ועובדיה חממה -הנוצה-.

    הנוצה שתכריע את הכף לטובה