אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29314.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • כיסופים לעבר...

    נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של מרדכי בן דוד "כיסופים". בואו לקרוא מה משמח אותו מה מרגש אותו ומה גורם לו לאכזבה...

    כיסופים לעבר...
  • יהודה גלאנץ חי וקיים

    נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמושקע של חלוץ המוסיקה הלטינית היהודית מקורית יהודה גלאנץ

    יהודה גלאנץ חי וקיים
  • ברכני ב-נשמה קרליבכית

    איתי סיטבון בטור על האלבום של יהודה גרין "ברכני" קריאה מהנה!

    ברכני ב-נשמה קרליבכית
  • פסיפס מושלם

    נתנאל לייפר בביקורת שטופת נוסטלגיה על אלבומו של מיקי רוזנבאום "פסיפס". גם רגוע גם מאתגר הייתכן??

    פסיפס מושלם