אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29278.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • MP3 להאזנה...

    נתנאל לייפר על אלבומו השלישי של הזמר החסידי מיכאל פרוזנסקי

    MP3 להאזנה...
  • משלוח מנות.

    נתנאל לייפר בביקורת על אלבום הרוק המשובח והמרגש של הזמר והיוצר יהושע לימוני "מנות קטנות"

    משלוח מנות.
  • סולידי ומעניין...

    איתן סיטון עושה קאמבאק אחרי הפסקה ממושכת עם האלבום השלישי והמעולה של האומן ישראל ורדיגר הנקרא 'אודה לקל'.

    סולידי ומעניין...
  • עם-אחד, אלבום-עשר!

    איתי סיטבון בכתבה על אלבומו הרביעי של הזמר והיוצר ארי גולדוואג - "עם אחד". לָמה קרא כך לאלבומו? ואיזה הקשר יש לזה לפורים? כל התשובות בפנים הכתבה.
    קריאה מהנה!

    עם-אחד, אלבום-עשר!