אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29309.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • תהילה למזרח

    עם פתיחת עונת הבקשות והחורף הבעל"ט החלטנו להאיר על יוזמה מבורכת המשתמשת בכוחה של המוסיקה שהשפעתה העצומה על הנפש ידועה. מכון תהילה למזרח של הרב שמעון כהן ביוזמה מבורכת למען הנוער וחובבי המוסיקה

    תהילה למזרח
  • הילדים חוזרים

    נתנאל לייפר בביקורת על אלבומה השני של להקת הילדים "הקינדרלעך" מחמיא מצד אחד לרמת ההפקה אך מצפה ליותר רגש וליותר שירים מקוריים

    הילדים חוזרים
  • בניי חביביי, גם הכתבה...

    איתן סיטון בביקורת מאוד מפרגנת לאלבום השני של נוחי קרון הנקרא "בניי", אלבום שמכוון לכמה סגנונות מוזיקה, הפקה טובה ומוזיקה מעולה...

    בניי חביביי, גם הכתבה...
  • תשע"א באוזנייים שלי

    נתנאל לייפר מסכם את שנת תשע"א במוסיקה היהודית המקורית. סיכום מלא ומפורט ומלא עניין וצבע כרגיל...

    תשע"א באוזנייים שלי