מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?
תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
אהרון רזאל - הביסקויט והקרם
מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.
נמצא באלבום: להיות מחובר.
אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29265.

אהרון רזאל
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:
שר ישר אלינו....
שר אליך- איתן סיטון על אלבום הבכורה של חיים בר.
בינתיים תקפצו..
נתנאל לייפר בביקורת על האלבום החדש והמדובר של ינון טייב "בינתיים" אלבום רגאיי פאנק מקפיץ ומעניין. קריאה נעימה
כשהנרות נכבים.. נשארת השלהבת !
אבי אברהם בביקורת על האלבום החדש של תזמורת שלהבת.
גד ליאור רואה אופק חדש
נתנאל לייפר על אלבומו החדש והמושקע של הזמר והיוצר גד ליאור שיצא בהפקתו המוסיקלית של שמוליק דניאל (עמיר בניון,שולי רנד)