אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29313.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • לנגן ולהתרשם

    איתי סיטבון בטור על אלבום הבכורה של הזמר אברומי ויינברג – לנגן ולנגן. קריאה מהנה.

    לנגן ולהתרשם
  • סך הכל.. לא רע

    נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו של יונתן רזאל "סך הכל"

    סך הכל.. לא רע
  • דוד מלך ישראל חי וקיים !

    אבי אברהם בביקורת על אלבומו האחרון של ישראל ורדיגר אשירה ואזמרה.

    דוד מלך ישראל חי וקיים !
  • פצצת אנרגיה חסידית

    איתי סיטבון בטור על האלבום החדש של אלי פרידמן - "מה הבריות אומרות עליו".
    קריאה מהנה!

    פצצת אנרגיה חסידית