מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?
תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
אהרון רזאל - הביסקויט והקרם
מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.
נמצא באלבום: להיות מחובר.
אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29324.

אהרון רזאל
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:
צודיק וטוב לו
איתן סיטון על אלבומו של האומן ששר גם חסידית וגם חזנות. קריאה מהנה!
מנגב את הדמעות
שנה אחרי שנסע למזרח חוזר יעקב שוואקי למוסיקה שממנה צמח ומוציא את האלבום המצויין "Cry No More" יעקב מנשה מגיש לכם ביקורת ראשונה קריאה מהנה!
יש חדש בהחלט...נתנאל לייפר על "יש חדש" של six 13
נתנאל לייפר על "יש חדש" האלבום השלישי והמומלץ של להקת הווקאל המשובחת six 13
ה"שרגימיק" החדש מבית טיברג...
אבי אברהם בסיקור על אלבומו החדש של שרגי גשטטנר. קריאה מהנה!