אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29322.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • כמה טוב שנפגשנו! גם באלבום ישראלי.

    לאחר שחזר ממופע ההשקה של האלבום "כמה טוב שנפגשנו" - הישראלי החדש של גדול הזמר החסידי אברהם פריד, ותוך כדי ששמע אותו שוב ושוב, מביא לנו מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי טור מיוחד על האלבום.

    כמה טוב שנפגשנו! גם באלבום ישראלי.
  • מילים של רוח - גד אלבז

    ביקורת מוסיקה על אלבומו החדש והחגיגי של הזמר גד אלבז "מילים של רוח" בהפקתו המוסיקלית של אורי אבני

    מילים של רוח - גד אלבז
  • אקאפלה לכל השנה

    נתנאל לייפר בביקורת נלהבת על האלבום החדש של להקת A.K.A.PELLA. אז נכון שמדובר באלבום ווקאלי ול"ג בעומר עבר... אך זהו אלבום שמתאים ברמתו לכל השנה!
    קריאה מהנה.

    אקאפלה לכל השנה
  • יש חדש בהחלט...נתנאל לייפר על "יש חדש" של six 13

    נתנאל לייפר על "יש חדש" האלבום השלישי והמומלץ של להקת הווקאל המשובחת six 13

    יש חדש בהחלט...נתנאל לייפר על "יש חדש" של six 13