אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29282.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • ביני בונה משכן...

    אחרי שלושת השבועות, אלי מיכה מספר לכם על האלבום "משכן" של ביני לנדאו, ומחזיר אתכם לעניינים.

    ביני בונה משכן...
  • זהירות! ילדים בדרך..

    אבי אברהם בביקורת מרעננת במיוחד על האלבום של מקהלת הילדים שירה חדשה... בביקורת תגלו מה בדיוק הוא אהב באלבום, וגם מי ה"אורח" שהציע לו מה לכתוב...

    זהירות! ילדים בדרך..
  • גם אצל דוד גבאי - "הכל לטובה"..

    מבקר המוזיקה איתי סיטבון בטור נוסף והפעם על אלבומו האחרון של דוד גבאי - "הכל לטובה".

    גם אצל דוד גבאי - "הכל לטובה"..
  • דוד מלך ישראל חי וקיים !

    אבי אברהם בביקורת על אלבומו האחרון של ישראל ורדיגר אשירה ואזמרה.

    דוד מלך ישראל חי וקיים !