אהרון רזאל - הביסקויט והקרם

מקור: שאלה הלכתית, לחן: אהרון רזאל, ז'אנר: אלטרנטיבי.

נמצא באלבום: להיות מחובר.

אלחנן מלול | יום רביעי כ"ב אלול התש"ע, 01-09-2010 בשעה 19:33צפיות: 29272.
אהרון רזאל
אהרון רזאל
מילות השיר:
שאלה:
במאכל הקרמבו שאכילתו נפוצה מאוד בחורף
יש בתחתיתו ביסקויט עגול שעליו מונח לו הקרם
הקרם והביסקויט כחתיכה אחת הם
השאלה היא:בשבת - האם מי שאינו אוהב או אינו רוצה לאכול מכל סיבה שהיא
לאכול את הביסקויט
האם מותר לו להפרידו מן הקרם
ולהניחו בצד ויאכל רק את הקרם?

תשובה:
נראה שאסור להפרידם ואף על פי שכחתיכה אחת הם אבל למעשה הם כשני מיני אוכלים.
אלא באופן אם יפריד את הביסקויט מהקרם שישאר עם הביסקויט קצת קרם שיהיה ניכר
אז יהיה מותר.
הערות על השיר:
אין לראות בשיר זה פסיקה להלכה.

עוד באתר:

  • אקאפלה לכל השנה

    נתנאל לייפר בביקורת נלהבת על האלבום החדש של להקת A.K.A.PELLA. אז נכון שמדובר באלבום ווקאלי ול"ג בעומר עבר... אך זהו אלבום שמתאים ברמתו לכל השנה!
    קריאה מהנה.

    אקאפלה לכל השנה
  • דתי מלידה ויודע לשיר.

    נתנאל לייפר על אלבום הבכורה הנעים של הזמר והיוצר יוחאי בן אב"י (רוזנבאום) "שעה ברחוב הגליל"

    דתי מלידה ויודע לשיר.
  • כמה טוב שנפגשנו! גם באלבום ישראלי.

    לאחר שחזר ממופע ההשקה של האלבום "כמה טוב שנפגשנו" - הישראלי החדש של גדול הזמר החסידי אברהם פריד, ותוך כדי ששמע אותו שוב ושוב, מביא לנו מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי טור מיוחד על האלבום.

    כמה טוב שנפגשנו! גם באלבום ישראלי.
  • משלוח מנות.

    נתנאל לייפר בביקורת על אלבום הרוק המשובח והמרגש של הזמר והיוצר יהושע לימוני "מנות קטנות"

    משלוח מנות.