הזמר והיוצר יובל טייב מהקולות הבולטים במוסיקה המסורתית מזרחית, ומי שאחראי לחידוש הלהיטים "נחמוני" ו"ילד גדול", שזכו למיליוני צפיות ברשת ופרגון רב בתחנות הרדיו, בזכות איכויותיו הווקאליות יוצאות הדופן. משחרר חידוש לשיר "הנשמה" , למילים של עלי מוהר שבוצע במקור ע"י הזמר המיתולוגי אלי לוזון.

"הנשמה", הוקלט באולפנים בתורכיה ולוקחים בו חלק 20 כנרים ונגנים תורכים, וישראלים , והוא משלב בין מוזיקה ערבית אותנטית למוזיקה מערבית קלאסית.
טייב, בצבע קולו הייחודי לצד המנעד הווקאלי העוצמתי, הרגש והנשמה, מצליח להרטיט לבבות כבר בשמיעה הראשונה.

יובל טייב, פצח בקריירה מוזיקלית בגיל 8 כבר אז למד מוזיקה קלאסית לצד מוזיקה ערבית, הוא נחשב למאסטר בתחום, הוא מרצה את תורת השירה והפיוט, במסגרות אקדמאיות נחשבות. ואף השתתף במסע מוסיקלי משותף מטעם האוניברסיטה העברית - בית הלל. בין היתר משמש יובל כסולן בתזמורת האנדלוסית הישראלית, וחבר בעמותת 'אלומות' אשר חרתה על דגלה שימור וטיפוח מורשת ומסורת יהדות צפון אפריקה וטוניס.

טייב, חתום על לא פחות מ 11 אלבומים, ובתוכם הלהיט "נחמוני" שכבש את תחנות הרדיו, והשיר "תפילה לילד" אותו הוא ביצע יחד עם שלומי שבת.
לאורך השנים הוא שיתף פעולה עם אמנים נחשבים, ביניהם : ג'ו עמר, ז'וזו מוסא ועוד. והוא מופיע על במות גדולות ונחשבות בארץ ובחו"ל.

לאחרונה, שיחרר לרדיו את השיר המקורי "אלוקים", ומחרוזת חפלה 1 ומחרוזת חפלה 2 ,בערבית. ובכך ניכרת שליטתו של יובל בשפות הערביות השונות.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!