בום!

האלבום החדש של ענק הזמר שמילי אונגר בישראל "שמואלי - 2" עם יציאת האלבום משוחרר מתוכו השיר - "רחמנא".

שיא מיוזיק | יום שני ב' אלול התשע"ו, 05-09-2016 בשעה 11:03צפיות: 2623.
בום!
שמואלי אונגר
אחרי ציפיה מורטת עצבים האלבום המדובר ביותר בתעשיה "שמילי אונגר – 2" על המדפים. עבור ציבור שוחרי המוסיקה החסידית מדובר בשורה אמיתית היות ושמילי אונגר הוא לא 'עוד זמר'.
אונגר, תושב מונרו, בן לחסידות סאטמר הוא מבצע קולי נדיר בשדה הזמר החסידי והאירועים בהם הוא נוטל חלק מהווים אטרקציה לקהל.

האלבום החדש, פרי עמלו של המפיק המוביל בז'אנר החסידי, נפתלי משה שניצלר, מכיל עשרה שירים. קאדר המלחינים שנטלו חלק במלאכת כתיבת השירים כולל את העילית של התחום: משה לאופר שאף עיבד שבעה מתוכם, פינקי וועבער, לחן משותף לשניצלר ואונגר ("אמת"), איצי וולדנר לצד מלחינים צעירים כמו יוסי האניג (בנו של ר' אייזיק) ובריו חקשור.

שניצלר, מעבר להפקת האלבום, עיבד מספר שירים ואילו שורת מעבדים קוליים תרמו מכישוריהם בנהיול המוזיקאלי של קולות הרקע והמקהלות בהם: יואלי דיקמן, ר'הערשל בריסק, מוישי רוט ומוישי קרויס.

"כל שיר בצבע אחר, בסגנון שונה ובגוון מיוחד" מעיד המפיק נפתלי משה שניצלר, "לשמילי יש יכולות ביצוע נדירות והן באות לידי ביטוי באלבום הזה".

חובבי הסאונד יזהו מיד כי על המיקסים הופקד אלי לישינסקי, והצליל הסופי הוא תענוג לאוזן.

לצד הלהיט שכבש את עולם החתונות "ישמע" שהלחין משה לאופר, משולבים באלבום שירי רגש נוגעים, שיר קומזיץ במקצב מדבק, ושיר באידיש ששמילי מעיד כי "רבים הזילו דמעות כשהאזינו לו".

"זה יום חג בשבילי" אומר אונגר בשיחה מארה"ב, "אלבום חדש הוא כמו תינוק שיוצא לאוויר העולם. זו תחושת שמחה גדולה, והתרגשות מיוחדת. סוף סוף אני יכול לחזור ולשיר בחתונות מבלי שאצטרך בכל רגע להשיב למישהו אחר מתי האלבום יוצא..."

אונגר משחרר רשימת קרדיטים ארוכה לכל מי שתרמו להצלחת האלבום אבל את זה נשאיר לכם לקרוא כבר בעטיפה. אפרופו העטיפה, לראשונה במוזיקה החסידית האלבום "שמילי אונגר -2" מופיע בארבע(!) גרסאות של עטיפה.
אז באיזה צבע של שמילי תבחרו? את זה אתם תחליטו החל ממחר בחנויות התקליטים המובחרות. הפצה ראשית: שיינקיס.

האזינו בבכורה ללהיט "רחמנא" שהלחין ר' פינקי וועבר ועיבד משה לאופר. המקהלה בניצוחו של מוישי רוט.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
שמואלי אונגר - רחמנא.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.