תפילה לחתן ולכלה..

סינגל חדש ומרגש לזמר אהרלה גרליץ - "חתן וכלה" אותו כתב והלחין אשר פישר יחד עם משה הערליך נכדו של הגראמער המיתולוגי ר' יו"ט הערליך.

שיא מיוזיק | יום ראשון י"ז 'אדר ב התשע"ו, 27-03-2016 בשעה 20:14צפיות: 1741.
תפילה לחתן ולכלה..
ארלה גרליץ
דמעות נושרות תחת כל חופה טרייה... תפילות ודמעות, דמעות ותפילות...
ההורים, הסבים והסבתות, השושבינים, בעצם, כולם...
דמעה על ילדים, דמעה על פרנסה, דמעה על בריאות, שלוליות של דמעות מרטיבות את רגלי כסא הכבוד...
דמעות רבות נשפכות כמים והלבבות נשברים, אך אין מנוס מלבקש ולהתחנן! "רבונו של עולם, אנא, הצעד את הבית החדש הזה בדרכי אבות! לבל יפערו פגעי הטכנולוגיה את לועם ההרסני, וינגסו בשיניהם הטורפות את הזוג הכה צעיר! אנא!"

ארלה גרליץ, עלה לרבי שמעון בר יוחאי, לבקש ולהתפלל, כמו כל יהודי. ולמרגלות הציון פגש את ידידו, אשר פישר, ליבו קרוע ומורתח, על אשר כה נעשה לבית ישראל, חברו וידידו ירד מן הדרך ולקח עימו את כל משפחתו לתהום הנשיה. רח"ל.

שם, ליד הרבי הגדול, רשב"י, החליטו וגם עשו, להוציא לאור יחדיו שיר, שהולחן ונכתב על ידי אשר פישר, וקיבל פתיחים וקצוות מיצירותיו של ארלה גרליץ, למלאכה הצטרף גם נכדו של הגראמער המיתולגי הבלי נשכח ר' יו"ט הערליך, הלא הוא משה הערליך, שנטל קולמוס סבו הגדול וליטש את המילים לגראמען נרגשים.

ארלה גרליץ, שכבר בעודו ילד צעד עם אביו החזן הדגול יד ביד, ברחובות העולם הגדול, להוסיף רגש על רגש, וככינור מרטיט המיס, אלפי לבבות בעיתות רגש ותפילה.
היום מופיע בזכות עצמו ברחבי העולם, כחזן בימים נוראים ובכל השנה כנעים זמירות ישראל. ארלה פותח את נעימת קולו החסידית עם הרגש החזני העדין, והחל לכבוש את אולמות השמחה, בציבור החסידי, והמשוב מגיע עד לב השמים.
יחד עם אשר פישר, מוזיקאי בחסד עליון, שהתפרסם בהלחנתו הנוגעת במיתרי כל לב בשיר "הקשיבה", וזוכה לשמח עשרות רבות של חתנים וכלות בקלידנותו המעוררת שמחה ורגש.

את כל הרגש, התפילות, הדמעות, התקווה והתחינה, עיבד ומיקסס אשר פישר לשיר שיעורר כל חתן בעת הקמת ביתו, ויסחוט ממנו עוד לחלוחית של דמעה מתחננת לפני השם, שיזכהו לבית נאמן בישראל.
הקשיבו ודימעו....

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
ארלה גרליץ - חתן וכלה.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.