נפל דבר בעולם המוזיקה החסידית: אברהם דוד, הכישרון האירופאי החדש, משיק היום בישראל ובארה"ב את אלבום הבכורה "Diamond"(יהלום).

אברהם דוד בן 29 נשוי ואב לשניים, מתגורר בעיר שטרסבורג, עוסק במוזיקה מאז היה צעיר, ומופיע באירופה ובארה"ב בשמחות ואירועים. מגוריו במרכז היבשת מאפשרים לו להופיע בכל אירופה ולנוע על הצירים המרכזיים של הקהילות היהודיות והחרדיות ביבשת, גרמניה - ספרד - איטליה - שווייץ וכמובן בצרפת.

לקראת אלבום הבכורה, הופצו שני סינגלים משמעותיים: "שמעו לי" שהפך ללהיט היסטורי, המנוגן ללא הפסקה בכל תחנות הרדיו הדתיות בישראל וגם בתחנות אירופאיות ואמריקאיות, ו"יגדל", סינגל פיוטי עכשווי בארומה אתנית. עד כה זוכים השירים לעניין רב במדיה, וממצבים את אברהם דוד ככוכב עולה במוזיקה החסידית. גם העובדה שהוא הקיף עצמו באנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם המוזיקה החסידית הופכים את האלבום החדש למעניין, ומרתק.

את האלבום Diamond(יהלום) הפיק איש המוזיקה והגרפיקה לויק טובול ("שלאגר"), על הלחנים חתומי טובי המוזיקאים כמו משה לאופר ,איצי וולדנר ואברהם דוד עצמו, את רוב העיבודים באלבום כתב משה לאופר והשאר יוני אליאב, שי ברק ואודי דמארי. בין השותפים לאלבום אפשר למצוא גם את קן ברג'ס המוכשר ומרים ישראלי ("יש תקווה") שתרמו מילים לאלבום.

שיר הנושא של האלבום, "יהלום" – Diamond, מופיע באלבום בשתי גרסאות: עברית ואנגלית.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!