לאחר כשלוש שנים מצאת אלבומו הראשון "לצאת אל העולם" שכלל את הסינגלים המצליחים "לצאת אל העולם"-(דואט עם יהודה סעדו), "אמונתי", ו"אתה איתי", שעדיין מתנגנים בתחנות הרדיו השונות, אביחי פז גרינוולד משחרר את אלבומו השני "לעולם לא תדע" הכולל 10 רצועות קסומות.

לאחר צאת אלבומו הראשון, החל ללמוד "תרפיה במוסיקה" ובמהלך לימודיו חזר ליצור ממקום אחר, בוגר ושלם יותר ואסף חומרים שהתגבשו בסופו של דבר לאלבומו השני.
במסע אל האלבום "לעולם לא תדע", אביחי נחשף להמון הפתעות מרגשות ולא צפויות שקרו לאורך הדרך ויצרו את הלך הרוח של האלבום.

למסע הזה הצטרפו חברים, מוסיקאים, יוצרים ונגנים מיוחדים ומוכשרים כגון: ארז לב ארי, חיליק פרנק, נאור כרמי, אורן צור, נדב בכר, אסף זמיר ועוד וכך יצא חיבור מיוחד ומרתק בין סגנונות מוסיקלים שונים. בין ניגונים חסידיים עם חיליק פרנק מצד אחד למוזיקה אנדלוסית וטורקית שאביחי מאוד אוהב מצד שני.

גם באלבום זה כמו באלבומו הראשון, אביחי מחבר בין "אשכנזיות" ל"מזרחיות", בין מוסיקה "יהודית" למוסיקה "ישראלית מודרנית" ושוב מראה שהשילוב בין מה שנראה כביכול כניגוד מושלם, יכול להפוך לדבר אחד שלם, מגוון, צבעוני ומיוחד.

באלבום ניתן למצוא טקסטים מוכרים שאביחי הלחין, כגון "עד אנה" (יצא כסינגל ראשון מהאלבום) שנכתב ע"י גדול המשוררים והפייטנים אשר מזרחי ז"ל, "י-ה ריבון" שנכתב ע"י רבי ישראל נג'ארה וקיבל לחן מתובלן בהשפעה טורקית, טקסטים מהמקורות כגון "שלום עליכם" עם מנגינה שלמד מסבו שהביאה מגרמניה ואביחי העניק לה את האינטרפציה שלו יחד עם חיליק פרנק, וכמובן טקסטים ולחנים מקוריים של אביחי עצמו.

מופע השקה חגיגי עם אורחים מיוחדים יתקיים ב 2/11/13, ל' חשוון, מוצ"ש (תולדות) בז'ראר בכר, ירושלים. פתיחת דלתות 20:30, תחילת מופע 21:00.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

שלום עליכם



י-ה ריבון