אחרי ההצלחה המסחררת של אלבומו האחרון 'פארענטשעס' הגיח המוזיקאי דודי קאליש לעבודה משותפת על אלבום סולו נוסף עם ינקי אורלנסקי ו- 'מקהלת ידידים' בארה"ב.

באלבום החדש שירי רגש, כיסופין וערגה על פני זמירות שבת, עם לחנים חדשים מבית משפ' קאליש, כל העיבודים באלבום הנם פרי עטו של דודי קאליש, והפעם נוספו כינורות, כלי מיתר ונשיפה היוצרים הרמוניה מושלמת, וכמובן אמן הגיטרה אבי סינגולדה לא נפקד וממשתף בקטעי סולו מיוחדים.

גורמים המעורבים בהפקה מספרים על חילוקי דעות אודות 'הלהיט הבא', והאמת היא שכל לחן באלבום הוא להיט בפני עצמו, האלבום פותח בשיר: 'לקראת שבת שוב' בלחנו של אליעזר קאליש, עם מקהלת ילדים מבית היוצר של חיים יצחק גולדמן.

שירים נוספים המסתמנים כלהיטי האלבום: שיר הנושא 'אזכרה', והשיר 'שמע ישראל' בלחן מקורי של דודי באידיש, המבטא את משמעות הפסוק במלואו, שהיהודי הוא נעלה בכל מצב בכל מקום ובכל זמן, ויש לו ניצוץ המתעורר בליבו, ואז ממלמל את הפסוק: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

להיט נוסף הוא: 'שתשים דמעותינו' שנוצר בימי הסליחות עם שחר, עת משכים כל יהודי בשעת בוקר המוקדמת להשקיף על פני ארון הקודש של חצר הקודש 'בעלזא', ולשמוע את התחנונים היוצאים מפי קודשו של האדמו"ר שליט"א, "שתשים דמעותינו בנאדך להיות, ותצילנו מכל גזרות רעות קשות אכזריות, כי לך לבד עינינו תלויות", לאחר ההתעלות הזו דודי מקבל השראה, ואוסף את החברים לכתיבת לחן שילבב את עם ישראל לתשובה ולמעשים טובים. ולהיכנס לימים נוראים ברוח טהרה. האזינו ותפנימו!

דודי קאליש הינו מחלוצי המוזיקה הווקאלית החסידית, ותחת ידו רזומה עשיר של לחנים ועיבודים, רוב הלהיטים שיצאו מתחת ידו החלו בעיבודיו ובהפקותיו לחצר החסידות בעלזא כמו: תהא השעה הזאת, פתח שערי שמים, כי אתה הוא מלך, יצליח, חיים חיים, בהדרת קודש ועוד, ולאחרונה עלה לכותרות בעקבות ההצלחה המסחררת של הלחן: 'אמר רבי עקיבא' בביצוע מרדכי בן-דוד, ובעיבודו של דודי קאליש.

בד בבד החליט דודי לאחר לחצים מחברים וקולגות בתעשייה (כמו מרדכי בן-דוד, ליפא שמעלצר, מוטי פרידמן ועוד) שהגיע הזמן להוציא אלבום סולו, ואכן ההצלחה מדברת בעד עצמה, 'פארענטשעס' עם הלהיט הגדול 'השבעתי אתכם' (לחן: אברהם פנחס ברייער) הצליח ונכנס לכל בית יהודי, כאשר דודי מביא את הביטוי העוצמתי של הלחן.
ההפקה בפועל בארה"ק שייכת כמובן לידידו הקרוב של דודי, המפיק מוטי פרידמן, אשר ידיו רב לו בארגון פרויקטים והפקות מיוחדות.

הפתעות רבות ומגוונות מחכות באלבום החדש כפי מיטב המסורת של קאליש – תשמעו ותהנו!

הפקה: ינקי אורלנסקי ארה"ב
עיבודים: דודי קאליש
לחנים: שלמה קאליש, אליעזר קאליש, דודי קאליש
סולנים: דודי קאליש, יהושע ברקו, שלוימי טויסיג, מנחם מושקוביץ