בס"ד
רבות דובר בשנה האחרונה על אומני התפר הישראלי –יהודי שהבולטים בהם הם דניאל זמיר נגן הג'אז המוערך ,עמיר בניון ועוד רבים וטובים .

אומן נוסף שפרץ בשנה האחרונה תקרת המוסיקה היהודית את הוא אומן הבלוז הגיטריסט לייזר לויד (בלומן). לייזר הוא יליד ארה"ב שם למד מוסיקה וכבר היה חתום עם חברת התקליטים הבינלאומית אטלנטיקס לאחר שפגש את ר' שלמה קרליבך הדרך לתורה ולמצוות הייתה סלולה. כשעלה לארץ הצטרף לייזר ללהקת הרוק היהודית "רבע לשבע" והופיע איתם במשך כמה שנים תוך כדי שהוא נוסע להופיע גם בחו"ל מפעם לפעם.

כל השנים חשב לייזר שאין למוסיקה שלו קהל בארץ בכלל ורק לפני כשנתיים כשהוזמן לנגן כחימום בהופעה גדולה של אחד מאומני הבלוז המובילים ,סנואי וויט גילה הקהל הישראלי את לייזר כגיטריסט מוכשר במיוחד וכאמן בלוז מהשורה הראשונה שפיו וליבו שווים. בשנה האחרונה ניתן היה לפגוש את לייזר בהופעות רבות, כמו כן הוא התארח בתוכניות רדיו וטלוויזיה רבות שבהן הלהיב את שומעיו.

בימים אלו יוצא אלבומו הכפול של לייזר לחנויות שמו של האלבום "MY OWN BLUES" ובעברית-הבלוז שלי. האלבום מחולק לשני חלקים ,דיסק אחד חשמלי בליווי הנגנים שמופיעים עם לייזר בהופעות. משה דוידסון-בס ואלימלך גרונדמן-תופים. החלק השני של האלבום אינטימי יותר והוא כולו אקוסטי ורגוע ולייזר מבצע בו שירים שונים מהחלק הראשון חוץ משיר הנושא "הבלוז שלי" שמבוצע בשתי הגרסאות והשיר "WAR" שגם הוא מבוצע בשני הדיסקים. אני באופן אישי התחברתי יותר לאלבום האקוסטי ,יש בו משהו רגוע ומאד נעים וקולו של לייזר מתאים מאד לסגנון הזה.
המילים והלחנים כולם של לייזר חוץ מגרסת הבלוז המעניינת בהחלט בת השמונה עשרה.... דקות להמנון הלאומי התקווה. כל המילים באנגלית והן עוסקות ברובן בחיפוש הפנימי של הנשמה והאישיות.

מומלץ להאזין לשיר הנושא המקסים של האלבום "MY OWN BLUES" ולשיר "לצידך" שיר מקסים שעוסק בחברות, ל"בלוז בתל אביב" המקפיץ ולכל האלבום האקוסטי הקסום.

קולו את לייזר נעים ומרגש ובהחלט ניתן לחוש שהוא שר מעומק ליבו וההפקה והסאונד איכותיים ומקצועיים מאד. לאחר שפגשתי את לייזר ושוחחתי איתו מעט אכן התרשמתי ממנו כאדם נחמד חביב ובעל לב חם מעבר למוסיקליות הנפלאה שלו.

אז אם אתם בקטע של גיטרות איכותיות אקוסטיות וחשמליות שירים משובחים באנגלית וסאונד של המסיסיפי "הבלוז שלי" הוא הבלוז שלכם.

6 מתוך 7 בסולם נתנאל
לייזר לויד - MY OWN BLUESנתנאל לייפר