בס"ד
כחלק מהיבול האיכותי השנה בתחום האקאפלה החסידית בלט אלבום האקאפלה החדש "נשמה"-SOUL של ארי גולדוואג סולן להקת פרחי מיאמי לשעבר שמתגורר היום בישראל.
האלבום כולל 13 שירים כששלושה מהם הם חדשים לגמרי ויצאו עכשיו לראשונה. שאר השירים הם מתוך ההפקות של ארי "שבת חברים" ושבת אחים" של האחים בל. ארי אחראי לכל ההפקה המוסיקלית העיבודים והלחנים (חוץ מ"האומן") . אודה ואתוודה לא הכרתי את שיריו של ארי לפני ההאזנה לאלבום שמחתי לגלות מלחין מצוין שלא הכרתי ,אחד הנעימים ששמעתי לאחרונה, מעבר לקול המדהים שלו כזמר.

חברי הלהקות שבת אחים ושבת חברים משתתפים בשירי האלבום ויש להם בדומה לארי עצמו קולות מעולים ונעימים מאד. אורח נוסף באלבום הוא בנו של ארי משה דוב גולדוואג.

האלבום נפתח ב"נייע ניגון"- ניגון חביב וחדש המבוצע לראשונה באלבום ויצא באלבומו הקרב של ארי בגרסה מוסיקלית רגילה.

מומלץ לשים אוזן גם ל"קה ריבון" יצירה ווקאלית שמבוצעת במקור על ידי ארי ול"שערי שמים" בדאנס ווקאלי... "סוף סוף כאן" שיר נעים באנגלית על ביאת המשיח או יותר נכון על ההתעסקות שלנו בזוטות במקום בציפיה אמיתית לביאת הגואל . שיר חדש נוסף ומוצלח הוא "קל אדון" במקצב הפולק.

"אגיל" שיר כיפי בסגנון פרחי מיאמי בביצועם של האחים בל,איזה קולות... שיר נוסף חביב של שבת אחים הוא "סופרמן" שיר באנגלית המדבר על ילד שחלם להיות תמיד להיות סופרמן וגדל להיות אברך כולל בארץ ישראל ובכך להיות הסופרמן של משפחתו. האלבום נחתם בשיר הכיפי באנגלית "ה' אוהב אותך" שצולם לו גם קליפ נחמד.

לסיכום מדובר באלבום חביב מאד ונעים לאוזן. ביצועי האקאפלה נעימים גם הם למרות שחסר לעיתים לטעמי מעט עומק לבס ולביט בוקס (קולות תופים בפה). שמחתי להכיר מעט מיצירותיו של ארי גולדוואג יש בהחלט למה להאזין בהן.

6 מתוך 7 בסולם נתנאל
ארי גולדוואג - acapella soulנתנאל לייפר