יוסף חיים שוואקי הוא זמר חסידי, יליד אמריקה, שהחל את דרכו המוזיקאלית לפני כארבע שנים, ונודע בהיותו אחיו של הזמר יעקב שוואקי. הוא ניחון בקול מלא רגש, המזכיר מעט את של אחיו - יעקב. את סינגל הבכורה הוציא בפרוייקט "The 2nd Dance", אלבום המאגד שירי חתונות, ששם יוסף חיים שר שיר מקורי בשם "לך אזבח" שהפך באותה תקופה ללהיט לזמן מה. לאחר מכן הוציא את האלבום "לא לפחד" שעליו עבדו מוזיקאים אמריקאים וישראלים יחדיו.

האלבום השני - חביבין עלי, מכיל 11 רצועות, אשר כל המילים נלקחו מתוך המקורות, כיאה לזמר חסידי, עם מגוון סגנונות מוזיקה, ביניהם גם שיר מזרחי שהולחן על ידי יוצר מזרחי לחלוטין - איציק אשל. על שאר הלחנים אחראים בעיקר יואלי דיקמן המוכשר ואלי כהן, תוכלו למצוא בשיר "מן המיצר" גם את איתי עמרן.
על ההפקה בפועל אחראי אלי באר ועל ההפקה המוזיקאלית אחראים אלי כהן & איצי ברי, והבחור המוכשר רק בן 20 - יואלי דיקמן שמו. דיקמן מוכר כבר מאלבומיו של מידד טסה, ובאמת אפשר לומר שנראה שמחכה לו עוד עתיד מזהיר. בין הנגנים תוכלו למצוא את הטובים שבהם, כגון אשר פדי, אריק כהן, אבי אבידני, פטר ורטהיימר, וכמובן (איך לא) - אבי סינגולדה.

האלבום נפתח עם השיר "טוב להודות" - אפשר לציין כי הפתיחה שלו גורמת מצד אחד לפתיחה יפה של השיר, וגם "על הדרך" כמין Intro (פתיח) מיוחד לפתיחת האלבום. השיר עצמו שיר מאוד חביב, אם כי אהבתי את החלק שהוא אומר "להודות להודות..." תוך כדי שהוא עולה בטון... השיר השני באלבום הוא שיר שקט הנקרא "שמע קולנו", שיר רגש מאוד חביב, שהלחין אלי כהן. בשיר הרביעי נפגשים עם השיר שכבר שר אותו יונתן שינפלד יחד עם ישי לפידות והקינדרלאך - "והוא כחתן", רק שפה הוא נקרא "הוא יברך", והבית גם קצת שונה.

עוד שירים שתפסו את אזניי באלבום: "וידעת היום" - שיר רוק מעולה, שהלחין יואלי דיקמן. "חביבין עלי" - שיר הנושא - שיר חביב מאוד. "עשה למענך" - שיר מזרחי לכל דבר, בלחנו של איציק אשל. "מן המיצר" - עוד שיר שקט, שהלחין איתי עמרן. "ירושלים" - שיר יפה המבוסס על מקצב דאנס נחמד, והשיר האחרון באלבום הנקרא "אביהם שבשמים" - הדובדבן שבקצפת - שיר קצבי ונהדר... לפלא בעיניי מדוע הוא לא פותח את האלבום...

לסיכום, מדובר באלבום שניתן ליהנות ממנו בהאזנה חוזרת ונשנית כמה פעמים, עם כמה שירים פונטציאלים להיות להיטים בז'אנר החסידי...

יוסף חיים שוואקי - חביבין עליאיתן סיטון