אהרון רזאל הוא אחד האומנים האהובים עליי בזכות השירים המאתגרים והמגוונים המוסיקליות הססגונית והתעוזה. כאשר יצא אלבומו הראשון של אהרון "הסנה בוער" כמעט שלא הייתה מוסיקה מהסוג הזה והוא ממש נחשב כעוף מוזר שאף אחד לא ידע איך "לאכול" אותו. היום כ15 שנה אחרי אהרון נהנה מכמות מאזינים מהגבוהות מבין האומנים שיוצרים בתחום המוסיקה היהודית, מהשמעות רבות בכל ערוצי המדיה אף אלו שאינם דתיים ומפופולריות רבה אף במגזר החרדי כאשר אהרון הספיק כבר להתארח להלחין לעבד ולשיר עם מיטב הזמרים דוגמת מרדכי בן דוד ובנו יידל ורדיגר.
אחרי האלבום האחרון "להיות מחובר" שאליו לא התחברתי כלל וכלל... החליט אהרון רזאל להזכיר לי למה אהבתי אותו כל כך בעבר. האלבום החדש שיצא בימים אלה "מה עשית היום" בהחלט ערב לאוזניי הן מבחינת ההפקה המלוטשת והתזמור והן מבחינת השירים המעניינים. בניגוד לאלבומיו הראשונים של אהרון שרוב מילות השירים הגיעו מתוך פסוקים ותפילות באלבום החדש כל השירים הם מילים מקוריות של אהרון ובשני שירים (עולה בשביל,מחכה לאור) הצטרפה כעזר לנגדו אשתו אפרת לכתיבת המילים.
בהפקה המוסיקלית של האלבום מעורבים אבי טל ברוב השירים ושמוליק דניאל כמובן שהכל יחד עם אהרון עצמו שהוא מוסיקאי מקצועי בעל תואר שני במוסיקה. העיבודים מושקעים במיוחד ובחלקם עם רביעיית כלי מיתר בצירוף מיטב הנגנים כדניאל זמיר בסקספון ניצן חן רזאל בכינור יאיר מיכאלי בגיטרות ועוד רבים וטובים.
האלבום נפתח בשיר רגאיי חביב "כל הנחלים" שיר שמדבר על המחזוריות של הדברים ועל הקושי להבחין בין הסיבה למסובב ובסופו אהרון מגיע למסקנה "כמו נחל זורם לים אז בואו לפניו בתודה"
לחובבי הרגאיי יש עוד שני שירים נוספים במקצב הרגאיי "פתאום אדם נולד" ו"ותחזינה עינינו"
התחברתי להרבה שירים באלבום אזכיר את הדואט המעולה במיוחד של אהרון יחד עם שולי רנד בשיר "עולה בשביל" שיר שקט מרגש שנכתב לזכר חברו של אהרון שנקרא בצלאל. שולי רנד הוא הבחירה המושלמת לשיר ויחד עם אהרון נוצרה תוצאה מעולה מעניינת מרגשת . סוג של דואט שניתן לומר עליו בהחלט שהביצוע שלו בדואט שידרג אותו רבות והעלה את רמתו משמעותית.
דואט נוסף באלבום הוא השיר "מחכה לאור" יחד עם אחיו הבכור של אהרון ,יונתן רזאל. שיר שקט מעולה ומתוזמר בצורה פשוט מושלמת. אודה ולא אבוש כשהאזנתי בהתחלה לאלבום ללא העטיפה אפילו לא שמתי לב שזה דואט... יש דמיון בין קולותיהם של האחים למרות שיונתן קצת יותר רך ונקי. השיר מעולה בפני עצמו והדואט לא גורע ממנו כלום. מומלץ מאד להאזנה. שיר נוסף מוצלח הוא "ותחזינה עינינו" שיר רגאיי מעולה ומלא תקווה ו"אני שניים פה" שיר נחמד ומעניין.
נקודה לשיפור שממש לא מתאימה לרזאל שהוא יוצר פורה היא המיחזור של שלושה שירים באלבום "קום צא לשדה" רוץ בין עצי הזית" ו"פתאום אדם נולד". השירים בהחלט טובים בזכות עצמם והעיבוד החדש לא תרם להם הרבה או שינה משהו משמעותי בהם. אני בעד מיחזור אבל של קרטונים נייר ופלסטיק... או באוסף בפני עצמו ולא באלבום שאמור להיות חדש.
לסיכום מדובר באלבום טוב מאד בשורה האחרונה מומלץ מאד!!!
6 מתוך 7 בסולם נתנאל


אהרון רזאל - מה עשית היוםנתנאל לייפר