חיים בר (22), נשוי (ועכשיו גם עם ילד), התחיל את קריירת המוזיקה שלו לפני כשנתיים והוציא את הסינגל הראשון "והוא אחד" שם התחיל את דרכו המוסיקלית . חיים בר ניחון בקול קטיפתי ועדין, ומראה גם יכולות בכתיבת שירים ולחנים.

נתחיל עם האלבום. קודם כל, זהו אלבום בכורה לבר. האלבום מכיל 12 רצועות, רובם קצביים, ואולי חלקם גם מוכרים כסינגלים שיצאו לפני צאת האלבום לחנויות. חיים הלחין את רוב השירים באלבום (וכן גם המלל שייך לו ברוב הרצועות), ואיתו גם אבי ז'נו (לא ננעלו), שמעון משעלי (שמע בני), אביעד גיל (בשיר שש מצוות, שיצא באלבום ש'הפיק' עמי מימון על שש מצוות), אורלי רוזנצוויג (והוא אחד, מי כמוך) ועוד לחן יווני אחד (שיר למעלות). על העיבודים אחראיים דוד ביתן ברוב השירים, מלבד כמה שירים שעיבדו אבי ז'נו ואלי אסרף (2 שירים).
נקודה שקצת אולי פגעה בדיסק (לפחות לטעמי) שיש 4 שירים שיצאו כבר כסינגלים, וכתוצאה מכך ישנם רק 8 שירים חדשים, והדובדבן שבהם הם שני שירים עם שני זמרים גדולים.

האלבום נפתח עם שיר הנושא "שר אליך", שכתב והלחין בר בעצמו. עוד שירים מעניינים שתפסו את אזני הם "לא ננעלו"-דואט עם הזמר יאיר גדסי, שיר שקט עם מקצב של תופים מסוגים שונים, השיר "שמע בני"- דואט עם הזמר שאול חיון בעל הקול המהמם, "לקחת בקלות"- שיר מזרחי וקצבי במיוחד, "בלי פחד"- שיר מהיר וקצבי ג"כ, ועוד שירים שכבר סומנו כלהיטים "למה" ו-"והוא אחד".

לסיכום, מדובר באלבום מושקע ועשיר מוסיקלית, מבחינת העיבודים עצמם רואים המון מחשבה והשקעה . בר עצמו מראה לנו שיש לו את זה, הן מבחינת מלל והן מבחינת הלחנים, רק שלדעתי ניתן היה לעלות את ההפקה לרמות יותר גבוהות.

חיים בר - שר אליךאיתן סיטון