מילות השיר:
מה שיש לי, מה שאין
אני אף פעם לא מתלונן
אומר תודה על מה שבא לי
אם יום טוב, אולי יום רע
יום מוצלח או יום נורא
אומר תודה על מה שיש לי
פזמון :
על שמש מאירה
על יום חדש נפלא
ועל חיוך של ילד
ברוך שלא עשני עבד
תודה בורא עולם
קם בבוקר יום חדש
הלב נפעם, הלב נרגש
עכשיו יוצא לדרך
רץ בבוקר לתפילה
נכנס למקווה לטבילה
עכשיו נשאר לומר תודה
פזמון :
על יום חדש נפלא
על שמש מאירה
ועל חיוך של ילד
ברוך שלא עשני עבד
תודה בורא עולם
תודה בורא עולם
על כל מה שיצרת
על כל מה שבראת
על כל מה שיש לי בעולם
על בית, משפחה,
חיוך, שמחה ואהבה
על עולם מושלם
שבשבילי יצרת
וזה הזמן,
לומר תודה על מה שיש
מרגיש עכשיו
שמחה גדולה , לא מתבייש
צעקה, עכשיו פורצת מהלב
צועק תודה,
אני קצת מתלהב...
פזמון :
על יום חדש נפלא
על שמש מאירה
ועל חיוך של ילד
ברוך שלא עשני עבד
תודה בורא עולם
סיני אביאל - תודה בורא עולם
מקור: לא צויין, לחן: סיני אביאל, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: לא צויין.
mazal_2009 | יום חמישי י"ג חשון התשע"ב, 10-11-2011 בשעה 17:25צפיות: 4434.

סיני אביאל
הערות על השיר:
הפקה מוזיקלית לחן ועיבוד סיני אביאל..
הפקה מוזיקלית לחן ועיבוד סיני אביאל..

עוד באתר:
שרים מהלב ומהרוח ונוגעים בנשמה
סיקור על אלבומם החדש והמופתי של להקת המדרגות "הלב הרוח והנשמה" שמוקדש לשיריו ופיוטיו של של משורר תור הזהב של יהדות ספרד רבי אברהם אבן עזרא. קריאה מהנה.
נשמה יתרה...
אבי אברהם מתחבר בחזרה לישיבישקייט הקרליבכיסטי ומעניק ביקורת מפרגנת במיוחד לאלבומו השלישי של יהודה גרין - "נועם הנשמות"... קריאה נעימה!
אורות גבוהים? דווקא הייתי מציע לכבות...
איתי סיטבון בטור על אלבומו השביעי של הזמר והיוצר אודי דוידי - "אורות גבוהים". קריאה נעימה!
מבית שמש באהבה...
איתן סיטון על אלבום הבכורה של להקת האברכים מבית שמש, השרים היפ-הופ. איך זה קשור גם לקהלים אחרים? תקראו ותבינו...