הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של אוהד מושקוביץ:

אוהד מושקוביץ נולד וגדל בבלגיה, שם החל כבר בגיל צעיר את דרכו המוזיקאלית כאשר ליווה בקולו הנדיר את גדולי הזמר היהודי שבאו להופיע בעיר מגוריו. מיד לאחר נישואיו השתקע בישראל והחל לפתח קריירה מוזיקאלית.

את הסינגל הראשון שלו "שאו מרום" בעיבודו של קן ברג'ס הוציא לבדו ולאחר מכן חבר למפיק דוד פדידה שהפיק עימו את אלבומו הראשון. השניים חברו לגדול המלחינים היהודיים יוסי גרין שלקח את אוהד תחת חסותו והלחין לו את מרבית שירי אלבומו הראשון.

עם הצלחת האלבום, החל אוהד להופיע על בימות המופעים הגדולים בעולם: מדיסון סקוואר גרדן, לינקולן סנטר בניו יורק, וומבלי בלונדון ועוד, שיריו נכנסו לפלייליסטים של תחנות הרדיו והחלו להיות מנוגנים בכל אירוע יהודי בעולם.

בשנת 2005 נבחר כזמר השנה בטקס 'אנשי השנה' של המוזיקה היהודית בישראל, ומיד לאחר מכן החל לעבוד על אלבומו השני.

במהלך ההקלטות של "אוהד 2" צירף אליו אוהד מושקוביץ את חברי להקת העבריים מדימונה אשר מלווים אותו בקולותיהם באלבום ובהופעותיו הרבות בעולם. גם אלבומו השני התקבל בברכה בעולם המוסיקה היהודי, ומכר עשרות אלפי אלבומים.

קולו המיוחד של אוהד מאפשר לו לשיר במגוון סגנונות רחב ונדיר. שירים חסידיים מרקידים ומרגשים, שירי ארץ ישראל הישנים והטובים ואפילו שירים מזרחיים. מרבית משיריו בעברית ובאנגלית הפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית.

בשנת 2010 הוציא אוהד יחד עם המוזיקאי גרשון פריישטט את אלבומו השלישי "המוסיקה שלי" באלבום שילב אוהד שירים חדשים וישנים, בעיבודים חדשניים ומיוחדים. באלבום זה ביצע אוהד את השיר "בואי כלה" בלחן של ליאונרד כהן, השיר הפך ללהיט בקרב חופות יהודיות ברחבי העולם.

בשנת 2011 הוציא את אלבומו "אחד יחיד ומיוחד".

אוהד מושקוביץ

אלבומים של אוהד מושקוביץ:

  1. וארשתיך (2003)
  2. אוהד 2 (2007)
  3. אחד יחיד ומיוחד (2011)

שירים אחרונים של אוהד מושקוביץ שנוספו לאתר: לרשימה המלאה