מסע של חיפוש וזעקה

הראל טל בסינגל \ קליפ חדש - "אנה אלך" בדרך לאלבום שני.

שיא מיוזיק | יום חמישי כ"א אדר התשע"ח, 08-03-2018 בשעה 12:55צפיות: 2083.
מסע של חיפוש וזעקה
הראל טל
שנתיים וחצי חלפו מאז צאת אלבום הבכורה המצליח של הראל טל – 'נפשי בשאלתי' והוא עדיין ממשיך לעורר הדים. רק לאחרונה הוציא ישי לפידות גרסא משלו לאחד מלהיטי האלבום 'תעיתי כשה אובד'. השיר שהלחין הראל בעצמו, מתנגן בעוצמה ברחבות הריקודים ואף טיפס לצמרת מצעדי השירים.

בימים אלה עובד הראל במרץ על אלבום שני עם טובי הנגנים, ממנו כבר ראה אור הסינגל 'תתן אחרית לעמך', שעל פי המסורת חובר בבית מדרשו של רש"י, והותאם ללחן הידוע של ר' שלמה קרליבך לשיר 'נחמו עמי'. השיר עבר מפה לאוזן ומושר בישיבות בשעות רצון. גם בחתונות רבות שרים אותו תחת החופה, לפני 'אם אשכחך'.

כעת, משחרר הראל סנונית נוספת מתוך האלבום שבדרך. מדובר בשיר 'אנה אלך' – שמבטא את הזעקה העצומה של החיפוש. "אדם מרגיש אבוד מרוב אפשרויות, לא יודע לאן ללכת ואיפה הנקודה שלו בעולם. באמת לא תמיד תהיה תשובה, אבל ה' אומר לך בתוך החיפוש, אני שם. הדרך היא חלק מהיעד" – מסביר הראל, כמו שאומר הפזמון של דוד המלך מתהילים: "אם אסק שמים שם אתה ואציעה שאול הנך".

ישנם שירים שנולדים ברגע וישנם שירים של מסע, כזה הוא בדיוק 'אנה אלך'. "לשיר לקח הרבה זמן להיווצר, עוד בית ועוד שורה, כך במשך תקופה ארוכה. מסע של חיפוש ובעצם של החיים, כאשר לאורך כל הדרך מוצאים נקודות של אור" – מתאר הראל. לשיר צולם קליפ מרהיב שמבטא מימד נוסף של הזעקה. "החיפוש הוא יקר בעיני ה'" – הוא מדגיש. "כולנו חלק מהזעקה הזאת, ובכל מצב הקב"ה לא עוזב אותנו לרגע - הנך".

מילים: הראל טל, תהילים.
לחן: הראל טל.
הפקה מוסיקלית: אבי טל.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
הראל טל - אנה אלך.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.