המעבד והמוסיקאי יענקי כהן, ממשיך בפרוייקט האירוח ליצירות האישיות שלו, אחרי "כי לא ידח" עם הזמר יוסף זאב בראווער שבימים אלו עבר את ה-60,000 צפיות, הוא מגיש יחד עם הזמר חילו גענוד את "יהא רעוא", השיר מספר את סיפורו הנוגע ללב של נער צעיר בשם אלימלך.

נפשו של אלימלך חושקת לקיים את רצון ה' והרוחניות תופסת חלק עיקרי בחייו, אך הוא מרגיש שהאידיאל בסביבתו הוחלף למאמץ והשקעה להתאים את עצמו להיות "כמו כולם" והקב"ה עצמו כביכול הוסט הצידה.

הוא מבכה על זהותו שנטשטשה בצל המירוץ להתאים את נפשו, ולחתוך נתחים מנשמתו כדי להתאים, הוא מיצר על שהתנתק ושכח את תפקידו הפרטי, וגם כשרצה להתחזק הביט סביבו כמדד להעריך את מיקומו במנעד הרוחני, במקום להביט אל ליבו פנימה.

אלימלך תוהה האם האני הפנימי שלו עודנו קיים, הוא פונה לה' בבקשה שיפקח את עיניו לעשות את רצונו מתוך חיבור פנימי שחולש על כל ההיבטים בחייו ובנפשו, והוא מבקש סליחה מה' שהביט סביב במקום אליו יתברך.

את כל המכלול הזה לקח המעבד והמוסיקאי יענקי כהן, ועטף בלחן מעניין ובמילים באידיש שמביעות תפילה עמוקה לבורא עולם שישרה עלינו את שכינתו, ונעשה את רצונו - כיוון שזהו רצונו, את השיר מלווה קליפ מעורר השראה שצולם במעבה היער.

"יהא רעוא" שמסר זה יחדור לכל לב יהודי באשר הוא - שנעשה רצונו יתברך מתוך אהבה ומחשבה, כפי שנצטווינו ע"י התורה הקדושה וצדיקי האמת, מוזמנים ללחוץ ולהפנים את המסר.

לחן הפקה ועיבוד: יענקי כהן.
ביצוע: חילו גענוד.
מיקס ומאסטרינג: ירדן שולץ.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ: