הנכדים והסב בן ה-70 מכריזים בקליפ ססגוני:

"הגיע זמן גאולתכם"! - סינגל וקליפ ראשון מתוך אלבום חדש של הזמר והיוצר אהרון סיטבון.

שיא מיוזיק | יום ראשון י"ט שבט התשע"ח, 04-02-2018 בשעה 11:00צפיות: 1403.
הנכדים והסב בן ה-70 מכריזים בקליפ ססגוני:
אהרון סיטבון
הזמר והיוצר אהרון סיטבון כבר עבר את גיל ה-70, ולפני שנה וחצי הפתיע את כולנו עם אלבום מיוחד משלו 'שהחינו', וכעת הוא מפתיע שוב עם סינגל ראשון מתוך אלבום נוסף שבדרך "הגיע זמן גאולתכם".

כחסיד חב"ד מלווה תדיר את סיטבון בקשתו הכנה של רבו, שביקש כי "כל אחד מאיתנו יהיה שליח לבשר לעצמו, לבני ביתו, ולכל היהודים בסביבתו, כי הנה זה משיח בא", וזה מה שסיטבון עושה באמצעות מתנת הקל אותה קיבל, ולמרות גילו הוא הצליח לשמור על קול הנעורים ומשמח את עם ישראל, ומבחינתו זוהי שליחותו.

רבים משיריו של סיטבון נסובו סביב עניני משיח וגאולה וגם "הגיע זמן גאולתכם", שעל עיבודו וכתיבת המילים אחראים הצמד שמככבים כיום כמעט בכל פרוייקט מוסיקלי המכבד את עצמו אלי קליין & איצי ברי, וגם הוא נכתב על אותה גאולה לה כולנו מצפים, כי זאת המטרה הסופית והתכלית שלנו פה בעולם הזה, ועצם זה שיהודי שומע שהמשיח עומד להתגלות זה נותן לו כח להחזיק מעמד ולהמשיך לשמוח ברגעים האחרונים והקשים של הגלות, וזה מה שמזרז את ביאת המשיח.

כדי לנסות להמחיש ולו במעט את חווית הגאולה, ליקט סיטבון את נכדיו סביבו ויחד עם הגיטרה והבימאי אלי ציון יצאו הם אל העם, אל הכותל אל רחובות ירושלים, וגם אל המדבר - ומגיש קליפ ססגוני שכל כולו כמיהה והכנה לגאולה.

סיטבון מתפלל ומקווה כי עוד בטרם תספיקו ללחוץ על הקליפ ולצפות נשמע כולנו את שופרו של משיח ו"יגיע זמן הגאולה" - אמן!

לחן וביצוע: אהרון סיטבון.
מילים ועיבוד מוסיקלי: אלי קליין & איצי ברי.
יעוץ מוסיקלי: דוד סיטבון.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
אהרון סיטבון - הגיע זמן גאולתכם.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.