הכל טוב

הזמר והיוצר איציק דדיה משחרר סינגל נוסף מתוך אלבומו הרביעי בשם 'הכל טוב'. שיר מקפיץ באווירה חורפית, שגם אותו הוא כתב הלחין והפיק מוזיקלית בעצמו.

שיא מיוזיק | יום ראשון ה' שבט התשע"ח, 21-01-2018 בשעה 08:41צפיות: 1632.
הכל טוב
איציק דדיה
הזמר והיוצר איציק דדיה ממשיך לעבוד על אלבומו הרביעי, ומוציא סינגל חדש בשם 'הכל טוב'. כמו את יתר שירי האלבום, גם את 'הכל טוב' כתב, הלחין ועיבד מוזיקלית איציק בעצמו. 'הכל טוב' הוא שיר חורפי מלא אופטימיות, ומילות השיר ממלאות את הלב בתקווה והבטחה לעתיד טוב יותר.

בשנה האחרונה קבע איציק דדיה את מעמדו כיוצר בולט בסצנת הפופ היהודי, ושיריו האחרונים 'אבינו' ו'ציירתי שמש' הפכו ללהיטים מושמעים בכל רחבי העולם היהודי. 'הכל טוב' גם הוא שיר בסגנון דומה שצפוי לכבוש את מצעדי ההשמעות ברחבי העולם.

אל השיר מתלווה קליפ מילים מושקע, המעביר את המסר עליו כתב דדיה את השיר. את ההיאחזות בתקווה גם בימי חורף קר וסוער, ושביבי האור המפציעים כאור בקצה המנהרה.

בימים אלו משמש איציק כשופט בתכנית הריאליטי הגדולה במוזיקה היהודית, 'הקול הבא מירושלים'. מינוי ששדרג את מעמדו כזמר ויוצר מוערך בתעשייה, על אף גילו הצעיר יחסית. אלבומו הרביעי, שכאמור, כולו פרי עטו, אמור לצאת לאור בחודשים הקרובים.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
איציק דדיה - הכל טוב.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.