זמן למעשים טובים:

לקראת הימים הנוראים הזמרים והיוצרים נועם מיכאל וטל שגב משחררים את הסינגל - "זמן מעשים".

שיא מיוזיק | יום שלישי כ"א אלול התשע"ז, 12-09-2017 בשעה 11:35צפיות: 1275.
זמן למעשים טובים:
נועם מיכאל
וכה כותב נועם מיכאל, במסגרת הסינגל היוצא לרגל הימים הנוראים:
"אלול מתקרב לסיומו, והשנה החדשה הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק. הימים הללו מביאים אותי, כמו כולם, לחשוב על כל מה שעברתי בשנה החולפת. מה הספקתי ומה לא, מה הלך לפי התכנון ומה פחות, מה היה לי נעים וטוב ומה הייתי רוצה לשכוח ולמחוק. הרבה מצבים דורשים מאיתנו לנסות ולהעז, לשנות הרגלים ולקוות שהמציאות המורכבת תוביל אותנו בדרך הנכונה. אני רוצה להאמין שהכול לטובה, ושבסופו של דבר מה שהיה צריך לקרות קרה, ומה שלא – כנראה לא היה צריך לקרות".

נועם מיכאל נולד וגדל בפתח-תקווה וכבר מגיל צעיר בלט בכישרונו המוזיקלי, שימש כסולן בהרכבי חזנות ופיוט, מאוחר יותר בלהקה צבאית. הוא יוצר שירים ועובד עם טובי המוסיקאים בישראל. בשנה האחרונה יצא לאחרונה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ ובפסטיבלים בליווי הרכב נגנים איכותי. במהלך סיבוב ההופעות הוא מארח אומנים שלוקחים חלק באלבום הבכורה. נועם פרפקציוניסט בכל תחום בו הוא מתעסק, ולכן, כדי להביא את השירים לזיקוק מוזיקלי טהור, ליהק את האנשים המוכשרים ביותר לעבודה על אלבום ומופע משיריו.

כבר שנתיים שנועם עובד צמוד עם המפיק המוזיקלי טל פורר (שלמה ארצי, שלומי שבת) על אלבום בכורה בו לוקחים חלק מלבד טל שגב, גם מיטב היוצרים: ישי ריבו, בניה ברבי ועוד.

"כשהתחלתי לעבוד על האלבום שלי", מספר מיכאל, "נחשפתי לאומן מוכשר ויוצא דופן בשם טל שגב. הלכתי להופעות שלו והתפעלתי גם מהאישיות שלו, גם מהמקצועיות שלו, וגם מהערכה שהוא זוכה לה מגדולי האומנים בארץ. רציתי מאוד לשתף איתו פעולה, וזה אמנם לקח קצת זמן אבל החיבור הבשיל ויצא לפועל. אני מתרגש להציג בפניכם את השיר המדהים שטל כתב לי, ושאנו גם מבצעים יחד.

מילים ולחן: טל שגב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: טל פורר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
נועם מיכאל - זמן מעשים.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.