מכתב אישי מיונתן רזאל:

לקראת הימים הנוראים משחרר הזמר והיוצר יונתן רזאל את הסינגל "עשה למען" שיצא באלבומו האחרון "פותח לב" בצירוף מכתב אישי לשנה החדשה מיונתן רזאל.

שיא מיוזיק | יום שלישי י"ד אלול התשע"ז, 05-09-2017 בשעה 13:13צפיות: 1444.
מכתב אישי מיונתן רזאל:
יונתן רזאל
הנה אנחנו שוב באלול נצבים לפני ה' כעבד לפני רבו, כבן לפני אביו, מתחננים מבקשים: רוצים לפתוח דף חדש... רוצים, רוצים, אך לא יכולים לבד! הלב עדיין אטום. אבא!
ובתוך התפילות והתחנונים והניסיון לבחור ולהיבחר לחיים - מחפשים כל זכות, כל נקודת אור, ואם לא זכותנו, אז זכות אבותינו, זכות עמנו, זכות הגעגועים לביתך, ואם לא אלו – אז, כבודך. עשה למען שמך, למענך!
בגמרא כתוב דבר מבהיל – שאף הקב"ה מתפלל (ואוו!!) ומה הוא מתפלל? יהי רצון מלפני שיגולו רחמי על מדותי - ואנחנו מצדנו מזכירים... מעלים את זיכרוננו לפני ה' כדי שהכל יתהפך, כמו "עתר" זה ("את" חפירה) שמהפך את האדמה... ומצמיח בה חיים חדשים.

"שובה אלינו בהמון רחמיך"
עברה שנה מאז ששיתפתי אתכם בשירים שנשזרו לאלבום החדש שלי.
ועכשיו, כמו שאומרים "לקראת סיום" - אני שולח את "עשה למען"... מקווה שייתן כח לתפילות, שילווה את הימים והלילות, הסליחות והכפרות, השמחות והתקוות, שיפתח שערי שמים עד למחילה השלמה ואיתה לתוך שנה טובה ומתוקה!
שולח ברכתי, ברכת הדיוט, לשנה טובה ומתוקה, שתחל שנה וברכותיה, בפרטיות ובכלליות, שנזכה להיפגש כולנו בבית-המקדש בקרוב ממש [ואני מקווה להיות שם עם תזמורת הלוויים] ולגאולה שלמה, אמן!

שלכם
יונתן עדי רזאל הלוי
ירושלים – אלול ה'תשע"ז

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
יונתן רזאל - עשה למען.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.