רגע אחד של הארה מיוחדת..

הזמר הרשי אייזנבך משחרר סינגל בכורה אותו גם הלחין המלווה גם בקליפ מושקע - "ברגע אחד".

שיא מיוזיק | יום ראשון כ"ח אב התשע"ז, 20-08-2017 בשעה 08:07צפיות: 1564.
רגע אחד של הארה מיוחדת..
הרשי אייזנבך
לאחר תקופה ארוכה בה זוכה לשמח חתנים וכלות ביומם הגדול, ולחרוך במות לא מעטות ברחבי הארץ, באנרגטיות נדירה, בשילוב צבע קול ייחודי, לצד אוצרות רגש בלתי נדלים, מגיש הזמר החסידי הרשי אייזנבך "סינגל ביכורים" פרי לחנו שהתבשל "ברגע אחד" של הארה מיוחדת.

"כי בְֶּרֶגַע אֶחָד נאר איין גוטע מענוט וֶועֶרט הֶעֶר גֶעֶרַיִינִיקְט פוּן אַ יֵידֶעֶן זּונְד" המילים המרטיטות והאותנטיות, מקבלות משמעות מרגשת במיוחד בביצוע הייחודי של הרשי, הלוקח את מאזיני השיר לעולם של זוך וטוהר, וכיסופים לאבינו שבשמים.

את הלחן המשובח הלחין וכתב המשורר בעצמו, שמביא את הנגיעה המרטיטה בכל תו ותו. את הרעיון מאחורי השיר המבוסס על דבריו של הרה"ק בעל ה"באר מים חיים" בספרו "שער התפילה", מסביר הרשי בחן: "מילות השיר טומנות בחובם מסר עוצמתי ומחזק לכל יהודי באשר הוא, מספיק רק רגע אחד שאדם שב להשם באמת, ומיד הוא נעשה זך ונקי..."

להפקה המושלמת והמיוחדת, חברו יחדיו הצמד שחתום על לא מעט הפקות בתעשיית המוזיקה החסידית, המעבד המוכשר ארי פרקש שעיבד בטוב טעם את השיר הנפלא, והפך אותו ליצירה מוסיקלית מושקעת במיוחד, כשלצידו איציק פילמר שהפתיע עם עיבוד קולי מרענן, בהגשתם המקצועית הנפלאה של חברי "מקהלת יחד" בניצוחו של שרוליק ויצמן.

לסינגל המרגש הופק וידאו-קליפ, מושקע ויוקרתי לו נבחרו מספר לוקיישנים מרהיבים בארץ, כשאך טבעי היה להביא פירוש מוזיקלי מדהים מתוך ציונו של מחבר המילים הקדושות של השיר - בעל "הבאר מים חיים" זי"ע, בשילוב נופים פסטורליים מחופי הים בעכו ובקיסריה, בינות לחומות ההיסטוריות, באווירה קסומה, עתיקה ומלאת השראה.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
הרשי אייזנבך - ברגע אחד.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.