יואלי דיקמן מציג: "הלידר!"

לראשונה גדולי הזמר החסידי בפרוייקט מוזיקאלי למען ישיבת רש"י הניצבת בראש החזית להצלת נוער מתמודד

שיא מיוזיק | יום רביעי י"א תמוז התשע"ז, 05-07-2017 בשעה 11:52צפיות: 1833.
יואלי דיקמן מציג: "הלידר!"
דוד גבאי
אלבום חדש ומשובח הולך ונשלם בימים אלו כשעל מלאכת ההפקה המוזיקאלית מנצח המוזיקאי יואלי דיקמן. "הלידר", זהו פרייקט מוזיקאלי ראשון מסוגו המציג שורת לחנים כולם פרי לחניו של היוצר רב הכשרון ר' זעליג לידר. האלבום, מוקדש כולו לישיבה בה מתחנכים בחורי חמד שנשרו מהמסגרות הישיבתיות, עמלים בצורה, מתחזקים ומקימים לבסוף בתים לתפארת.

הסינגל הראשון מתוך האלבום יכול ללמד על הקו הכללי של ההפקה כולה. ״נעשה ונשמע״ הוא שמו של הלהיט הראשון הכולל ביצוע מלא אדרנלין של גדול הזמר דוד גבאי מארה"ב.

"ציבור שוחרי המוזיקה החסידית בארץ ובעולם חיכה זמן רב לאלבום כזה" אומרים בהפקה. "בעידן שבו מוזיקאים מנסים לחדש באמצעות בריחה למחוזות שמחוץ למוזיקה היהודית, בחרנו דווקא להיצמד לז'אנר הישיבתי מסורתי תוך מתן דגש על עיבוד, גרוב, קצב, אוירה מחשמלת והפקה שלא מנסה לחסוך בכלום על מנת לייצר אלבום מוקפד ומושלם".

בישיבה רואים בהפקה נדבך נוסף בגישה המיוחדת שמטרתה לחבר ולחשוף את הציבור לאתגרים עמם מתמודדים בחורי הישיבה בדורנו. "אנחנו יוצרים למענם מקום שהוא בית. זוהי אינה עוד ישיבה או מוסד. תלמידים רבים בוחרים להשאר איתנו גם בחופשות ובחגים, כאשר הם מוקפים במעגל החברתי החם והתומך, שהפך בשבילם מזמן ליותר ממשפחה, והמוזיקה היא חלק אינטגראלי מההודיה הישיבתית שלנו" אומרים בהנהלת הישיבה.

יואלי דיקמן, צעיר המעבדים החסידיים אך לטענת מוזיקאים רבים הוא המבריק והמבטיח שבהם. נכון להיום הוא המעבד היחיד בדור המעבדים החדש האוחז בתואר אקדמי מוזיקאלי רשמי,

"הבחירה ביואלי להפיק את האלבום בגלל החיבור העמוק שלו לעולם הישיבות מחד והפתיחות המוזיקאלית מאידך, התוצאות של האלבום מדברו בעד עצמם ובקרוב כולם יוכלו להנות מהפקה חסרת תקדים" אומרים בישיבה.

למילות השיר:
דוד גבאי - נעשה ונשמע.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.