חודשים ספורים לאחר השקת אלבומו השני והמוצלח 'בוא ונצא', חוזר הזמר והיוצר הגלילי יוחאי בן אב"י בסינגל חדש. 'שובי אלי' (יעלה) – לחן חדש ומרענן לפיוט המוכר של רבי ישראל נג'ארה, המבוצע בדואט עם המוסיקאי העולמי והמוערך דניאל זמיר. ויש גם בונוס: בית חדש ועדכני לשיר מפרי עטו של יוחאי.

יוחאי בן אב"י לא נח לרגע. מאחוריו שני אלבומים מצליחים של מוסיקה משובחת בטעם של קלאסיקות ישראליות, 'שעה ברחוב הגליל' ו'בוא ונצא', האחרון שבהם ראה אור אך לפני חודשים ספורים. בימים אלה הוא משיק סינגל חדש - 'שובי אלי'. הפיוט העתיק והמוכר של רבי ישראל נג'ארה 'יעלה יעלה' לובש פנים חדשות, באמצעות לחן חדש ומרענן, כמו גם דואט מפתיע עם המוסיקאי העולמי המוערך דניאל זמיר.

הקשר בין יוחאי לדניאל זמיר החל לפני מספר שנים, כחלק מלימודי המוסיקה של יוחאי בבית הספר המוסיקלי 'מזמור', אליו הגיע ללמוד בהפוגת שבתון ממקצוע ההוראה בו עוסק ביום יום. זו לא הפעם הראשונה בה מתארח דניאל זמיר בפרוייקט חידוש פיוטים עתיקים. רק לאחרונה נטל חלק בפסטיבל 'זמן פיוט' בו שיתף פעולה עם שלושה מענקי המוסיקה הישראלית: רמי קלינשטיין, שלומי שבן ויונתן רזאל.

'שובי אלי' – מצטרף אל ארנסל השירים ההולך ותופח של יוחאי, בו הוא כותב ומלחין וגם מחדש פיוטים עתיקים - כך ראו אור בשנים האחרונות הפיוטים 'מעוז צור', 'סוכה ולולב', 'חד גדיא' ועוד. מעניין לציין כי בסבב הראיונות שהעניק יוחאי לכלי התקשורת השונים לרגל השקת אלבומו 'בוא ונצא', הגיע יוחאי לתכנית 'ציפורי לילה מוסיקליות' עם דוד ד'אור בגלי צה"ל, שם ביצע את 'שובי אלי' בהופעה חיה באולפן, יחד עם בני שוורץ שגם מפיק מוסיקלית את השיר. הביצוע שזכה לתהודה רבה, קיבל לא מעט תשבחות ומשם הדרך לאולפן ההקלטות היתה קצרה.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!