ר' בן-ציון שנקר ז"ל, בעל-המנגן בחצר הקודש מודז'יץ, הסתלק לבית-עולמו לפני חודשים ספורים, כשהוא מותיר אחריו לחנים וניגונים רבים, חלקם מפורסמים יותר כדוגמת אשת-חיל, מזמור לדוד, ליהודים, המבדיל, ישיש, ועוד.

"אוצר", זהו שמו של פרויקט חדש השם לעצמו למטרה לשמר ולפרסם את ניגוניו של ר' בן-ציון שנקר ז"ל שפורסמו, אם בכלל, אך ורק בסביבתו הקרובה ובחצר-הקודש מודז'יץ ורובם ככולם כלל אינם מוכרים לציבור.

הסולן בפרויקט המיוחד הוא צבי וייס, חזן מוכשר ומצליח היודע לקחת דף תווים ולהתחיל לשיר אותו, ליקט 11 לחנים מתוך מאות רבות של לחנים ואלפי דפי-תווים מקוריים של שנקר, אותם קיבל מיד-ימינו של שנקר, הרה"ח ר' אברהם בקנרוט.

את העיבודים המיוחדים באלבום זה כתב מאסטרו ריימונד גולדשטיין, מוזיקאי ענק עם נשמה חסידית – כך הגדירו ר' בן-ציון שנקר ז"ל. השירה והנגנים הוקלטו במקביל באולפני דניאל אלוני במושב ישעי ובשני אולפנים נוספים בארה"ב.

לחניו של ר' בן-ציון שנקר, שירת הנשמה המיוחדת של צבי וייס, ועיבודיו של ריימונד גולדשטיין הם החוט המשולש היוצר יחדיו "אוצר" נפלא זה של ניגונים מיוחדים ובלתי מוכרים של שנקר, שבע"ה יזכו גם הם להיות מושרים בכל בית כנסת ובכל בית יהודי.

יהודה קלמן, היוזם והמפיק של פרויקט זה ואחרים, מבטיח שזהו אוצר ראשון בסדרה של אוצרות נוספים מלחניו וניגוניו של ר' בן-ציון שנקר שייצאו בע"ה בעתיד.
ניתן להשיג את האוצר בחנויות המובחרות. הפצה: דברי שיר.

עיבודים וניהול מוזיקלי: ריימונד גולדשטיין.
הכוונה וסיוע: ר' אברהם בקנרוט.
נגנים: מיכאל לוקין | מריונה גודיה | אייזיק ליווה.
מיקס ומאסטר: יעקב גורנשטיין | טונמייסטר: ישראל גטרר.

האזינו לשיר "ועל ידי זה" בביצוע של צבי וייס בו הוא מארח את הזמר יצחק מאיר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!