"הללוי-ה", סינגל חדש ומיוחד שהינו דואט מרגש ומרומם, בהפקה מרשימה בביצוע יוסף קרדונר והרב חיים לוק ללחנו של מיכאל שטרית למילות מזמור ק"נ המסיים את ספר התהילים.

הזמר הוותיק והידוע יוסף קרדונר – הינו ממייסדיה ומחלוציה של המוזיקה היהודית המקורית שהתחדשה מחוץ למיינסטרים של המוזיקה החסידית ה"אידית"- החל משנות ה-80 של המאה הקודמת.
קרדונר תרם רבות להרחבת הרפרטואר המוזיקלי היהודי ובעקבותיו נפתח פתח לטרנד חדש של מוסיקה יהודית מגוונת. יוסף קרדונר התפרסם בעיקר בזכות לחנו המקסים והמרומם למזמור התהלים "שיר למעלות" אשר זכה במרוצת השנים לביצועים רבים על ידי יוצרים מפורסמים שונים, לאחר שהפך לשיר אהוב במיוחד בקרב כלל הציבור, ומאז הוציא קרדונר 13 אלבומים הכוללים גם עיבודים וביצועים מקסימים לניגוני ברסלב המיוחדים לצד חומר מקורי מגוון שיצר.

הרב חיים לוק – הינו ענק הפיוט של מסורת יהודי מרוקו ושל המוסיקה האנדלוסית. הוא בעל קול נדיר ויכולת ביצוע מיוחדת ומרגשת המקנה לו ייחודיות אשר כבשה את ליבותיהם של רבים , ואף בארץ המוצא מרוקו זכה הרב חיים לוק להוקרה מיוחדת והופיע בקונצרטים רבים עם התזמורת המלכותית ובארמון מלך מרוקו. ב-2010 הופיע הרב חיים לוק בפסטיבל ישראל עם "תזמורת ירושלים החדשה", וכן ב-2011 זכה בפרס שרת התרבות למבצעי מוזיקה, על מפעל חיים בהנצחת המורשת המוזיקלית של יהדות מרוקו והנחלתה לדורות של צעירים ומבוגרים מכל שדרות החברה הישראלית ועל קידום הסובלנות הבין-דתית
והשלום באמצעות המוזיקה.

חיים לוק שיתף ומשתף פעולה עם יוצרים וזמרים ויוצרים שונים בעלי רקעים אחרים כגון עם ברי סחרוף עם שלמה בר עם עמיר בניון ועוד. ועתה בעקבות יוזמה של ידיד משותף של השניים - מיכאל שטרית שהלחין את הלחן הנפלא הזה - שיתפו השניים פעולה בביצוע יפהפה ומרנין של שיר בהפקה מרוממת ומרגשת הנותן ביטוי לחיבור של מזרח ומערב קולות וכלי נגינה מגוונים בהשתתפות מיטב הנגנים והמיקס הנפלא של ג'ף הורביץ.

מזמור ק"נ הוא הפרק האחרון של ספר התהילים (ושל התיקון הכללי) והוא מבטא את ערגת האדם להודות ולהלל את בוראו על ידי כלי נגינה שונים ומגוונים אשר כולם מתלכדים לצליל שמימי למוסיקה נפלאה והרמונית אשר מבטאת את מה שאי אפשר לבטא בדיבור, ואליה מצטרפת המקהלה הווקאלית מקהלת כל הנשמה אשר בה הלל ושבח מושלמים לבורא עולם.

"כל הנשמה תהלל י-ה, הללוי-ה" - זהו הפסוק שמסיים את ספר התהילים - המבטא את שיא התשוקה להלל את הבורא על ידי כל רוחו ונשמתו של האדם המודה לו ועורג לקרבתו: כל הנשמה תהלל י-ה הללויה.
דומה שבסינגל מיוחד זה הצליחו כל המשתתפים ביצירתו לבטא זאת נאמנה.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!