בכורה בגיל 11

ילד הפלא עידו קפטן (בנו שניר קפטן) יוצא עם סינגל בכורה המלווה בקליפ - "מי כמוני ילד".

שיא מיוזיק | יום ראשון י"א כסלו התשע"ז, 11-12-2016 בשעה 13:28צפיות: 1824.
בכורה בגיל 11
עידו קפטן
עידו קפטן רק בן אחת-עשרה, וכבר משיק סינגל ביכורים בשם "מי כמוני ילד". קפטן, זמר ומוסיקאי שאת ביצועיו המרגשים החל סביב שולחן השבת, ומשם השמועה פשטה לה וקפטן החל להופיע באירועים פרטיים, בכניסות לחופה ובר-מצווה. למרות גילו הצעיר, קפטן חוטא בכתיבה והלחנה.

עידו, בן למשפחת קפטן הידועה. אביו הוא המוסיקאי, הזמר והיוצר, ואיש הרדיו והטלוויזיה ניר קפטן, ודודיו הם הבמאי המוערך משה קפטן והשחקן והקומיקאי גיל קפטן. קפטן לומד בתלמוד-תורה "ישועות יעקב", ובשעות אחר-הצהרים לומד פסנתר ופיתוח קול.

בימים אלו עובד קפטן על אלבום הבכורה, כשהסנונית הראשונה ממנו הוא השיר "מי כמוני ילד". השיר מתאר את רצונותיו ושאיפותיו של ילד, הרצון להיות גדול ובוגר, ועדיין להישאר עם קסם הילדות. את המילים כתבה התמלילנית ליטל סלם, כשעל הלחן אבא ניר. מלאכת העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקדה בידיו של המעבד והמפיק המוסיקלי ראובן חיון, שהפליא בעיבוד התפור למידותיו של קפטן.

את השיר מלווה וידאו-קליפ מיוחד בו נראה קפטן בלוויית אחיו ואחותו בשגרת יומם מנסים "לבנות ארמונות, אבל לא מקלפים".

עידו קפטן: "אני שמח מאוד לרגל הוצאת הסינגל הראשון שלי ומקווה שבע"ה אצליח לגעת בכל אחד. חשוב לי לומר, שהקב"ה נתן לי מתנה, ואני משתמש בה כדי לשמח את עם ישראל. ואני זוכר שעם כל זאת גדול לימוד התורה שלי יותר מהכל, אז תודה לה' יתברך שאני יכול גם ללמוד וגם לשמח את עם ישראל".

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
עידו קפטן - מי כמוני ילד.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.